Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tomislav Čižmić pojasnil 184,4 milijona evrov visoko Mercatorjevo izgubo: 'Boljši smo kot lani!'
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2709570] 27.04.18 13:21 · odgovor na: (# 2709536)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709570
Strani: 1
[#2709577] 27.04.18 13:52 · odgovor na: (# 2709570)
[jaki79]Več kot imaš različnih konceptov in formatov, bolj zakomplicirano in dražje je.
Morda je res tako (čeprav ni nujno, saj bi lahko imela manjše trgovine višjo maržo - ne pravim, da jo imajo, lahko pa bi jo imele). V vsakem primeru pa je butasto primerjati število trgovin in prihodke. Različni trgovci imajo pač različne koncepte. Poleg tega je mnogo Mercatorjevih majhnih trgovin franšiznih, Spar pa ima franšiz bolj malo.
Že Spar ima v primerjavi z Lidlom in Hoferjem zakomplicirano. Mercator je pa razred zase.
Zato trdim da je povezava med številom trgovin in prihodki. Male trgovinice životarijo in nimajo nekega resnega pozitivnega vpliva na poslovanje sistema. Prej dodatno delo in nižajo povprečno maržo.
Spar se je fokusiral na največja mesta in povsod dobil ali ustvaril najboljšo lokacijo. In dela na polno. Za najem lokala ima čakalno vrsto. Medtem Mercator v svojem največjem centru v Kranju ne more dobiti najemnika že več kot eno leto.
Strani: 1