23 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
39 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
53 min
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
17 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

nimasmisla sporočil: 68
Nisem strašni poznavalec problematike, imam pa eno kratko idejo:

- baterije počasi polnijo koncesionarji ( firme ) v nočnem času, ko je manjša poraba štroma
- dostava baterij do črpalk
- enostavna menjava baterij po sistemu "plug & play" po možnosti( avtomatska/robotska ), prilagojeno s strani avta in črpalke

OK, verjetno bi kljub temu še zgradili dodatno nuklearko.

To je samo tehnična ideja, ostalo ostaja seveda pod vprašajem!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709464

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 26.04.2018 14:05
[nimasmisla]
Nisem strašni poznavalec problematike, imam pa eno kratko idejo:

- baterije počasi polnijo koncesionarji ( firme ) v nočnem času, ko je manjša poraba štroma
- dostava baterij do črpalk
- enostavna menjava baterij po sistemu "plug & play" po možnosti( avtomatska/robotska ), prilagojeno s strani avta in črpalke

OK, verjetno bi kljub temu še zgradili dodatno nuklearko.

To je samo tehnična ideja, ostalo ostaja seveda pod vprašajem!
Zelo tezko izvedljivo. za to bi moral imeti baterijo lahko dostopno, kar pa recimo pri Tesli ni. Baterija je pri tesli ploscata, velika kot centralni del avta, in pokriva celotno dno potniske kabine in se kaj vec, da ima pri tako veliki tezi avto nizko tezisce.

To bi slo za baterije z majhno kapaciteto, ampak tiste lahko ljudje tudi doma polnijo.

So bile ze ideje o robotskih menjalnicah baterij, vendar jo je tesla opustil.

moras tudi razumeti, da ne ves, kako "znucano" baterijo bos dobil. Racunas na 400 km dosega, pa se izkaze, da ima samo se 50% kapacitete.

Predstavljaj si, da bi tako med sabo menjavali baterije prenosnikov ali mobitelov :)

Poleg tega pri teh moceh (tam do 100kW) rabis izjemno dobre povezave, dobre in ciste kontakte. Nekaj malega prahu na kontaktih, pa bo ze ogenj in oblok in se ti avto vzge.

Strani: 1