Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[fastriff1]
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
Tako. Tesline baterije so narejene iz mnozice majhnih modulov priblizno AA velikosti, kar je tudi vsaj v zacetku bila pot do poceni realizacije. Drugi res sicer razvijajo posebne baterije za avte, ampak vsekakor te udari po glavi fizika/matematika. 35 kW je treba nekam odvajat. Ce nima ta crpalka se dovoda hladne vode in odvoda v kanalizacijo zraven, potem si res ne morem razlagati, kako bi to delovalo.

Tule recimo pisjejo, da so izgube 20%:

forums.tesla.com/for...ing-losses

To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)

Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709288

Strani: 1

anon-308559 sporočil: 211
To sporočilo je izbrisal avtor (25.04.2018 14:48)
Froc sporočil: 1.999
[bc123a]
> [fastriff1]
> Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.
To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)

Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)
Hm, koliko bi na primer utegnilo potem stati eno tako "polnenje"?
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 15:14
[bc123a]
Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)
Da nadaljujem na tem, da vsi vidimo kako ga ABB piar serje. Tesla supercharging je zadeva, kjer a) se avti nikoli ne polnijo s 100kW ampak max 90kW, b) takrat hladilni sistem v samem avtu deluje res intenzivno, da uspe hladiti baterijo.

Kman noted that charging power decreased to 64 kW but as battery temperature stabilized at 113.3º (45.17 C), the charge rate began to increase. As the vehicle approached a 60% SOC, battery temperature remained steady at 112.5º F (44.72 C) and charging power reached 81 kW. KmanAuto speculates that those numbers represent what the battery charging system is capable of maintaining under normal conditions. Beyond the 60% SOC point in the process, charging power once again began to decline, which he notes is typical.

Torej, tesla se fejst matra, da lahko polni med 64 in 90 kW pri zunanji temperaturi 17 stopinj, ABB pa govori o 350 kW polnjenju. In ljudje mislijo da tudi pri 33C na slovenski avtocesti sredi poletne sezone :)

Pajade. A smemo reci, da so laznivci? (vprasanje za g. Hocevarja) :)

Strani: 1