1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
1 ura
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[fastriff1]
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
Tako. Tesline baterije so narejene iz mnozice majhnih modulov priblizno AA velikosti, kar je tudi vsaj v zacetku bila pot do poceni realizacije. Drugi res sicer razvijajo posebne baterije za avte, ampak vsekakor te udari po glavi fizika/matematika. 35 kW je treba nekam odvajat. Ce nima ta crpalka se dovoda hladne vode in odvoda v kanalizacijo zraven, potem si res ne morem razlagati, kako bi to delovalo.

Tule recimo pisjejo, da so izgube 20%:

forums.tesla.com/for...ing-losses

To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)

Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)