Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-308559 sporočil: 211
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709286

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[fastriff1]
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
Tako. Tesline baterije so narejene iz mnozice majhnih modulov priblizno AA velikosti, kar je tudi vsaj v zacetku bila pot do poceni realizacije. Drugi res sicer razvijajo posebne baterije za avte, ampak vsekakor te udari po glavi fizika/matematika. 35 kW je treba nekam odvajat. Ce nima ta crpalka se dovoda hladne vode in odvoda v kanalizacijo zraven, potem si res ne morem razlagati, kako bi to delovalo.

Tule recimo pisjejo, da so izgube 20%:

forums.tesla.com/for...ing-losses

To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)

Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)

Strani: 1