Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nova e-polnilnica ABB: v osmih minutah za 200 kilometrov elektrike
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2709286] 25.04.18 14:20 · odgovor na: (# 2709276)
Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709286
Strani: 1
[#2709288] 25.04.18 14:30 · odgovor na: (# 2709286)
[fastriff1]Tako. Tesline baterije so narejene iz mnozice majhnih modulov priblizno AA velikosti, kar je tudi vsaj v zacetku bila pot do poceni realizacije. Drugi res sicer razvijajo posebne baterije za avte, ampak vsekakor te udari po glavi fizika/matematika. 35 kW je treba nekam odvajat. Ce nima ta crpalka se dovoda hladne vode in odvoda v kanalizacijo zraven, potem si res ne morem razlagati, kako bi to delovalo.
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.
Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
Tule recimo pisjejo, da so izgube 20%:
forums.tesla.com/for...ing-losses
To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)
Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)
g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)
Strani: 1