Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nova e-polnilnica ABB: v osmih minutah za 200 kilometrov elektrike
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2709276] 25.04.18 13:53 · odgovor na: (# 2709265)
[hocevarb]V obeh clankih sem preveril in gre za isto oznako polnilca. Zelo nenavadno bi bilo, ce bi podjetje delalo dva polnilca razlicnih zmogljivosti brez razlicnih oznak, ponavadi delajo ravno obratno, nove modele brez kaksnih bistvenih sprememb. Tule sta pa oba oznacena kot "Terra HP High Power Charge system", kar je cudno ce gre za produkta ki se za 100% razlikujeta po zmogljivosti.
> [bc123a]
> Umikam obtozbo.
:-)
> Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.
Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.
Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
V zadevo pa sem se zapicil zato, ker pri teh moceh postanejo zadeve ze nevarne. Ali imas neprakticno debele kable polne bakra (kako bo pa kaksna manjsa zenska to polnila?) ali pa vedno visje napetosti, pri katerih pa bi ze bilo prav, da bi imel tudi posebno zascitno opremo.
Ni izkljuceno, da je morda polnilec ZMOZEN tega kar pravijo piarovci, ampak je recimo ustrezen kabel primeren samo za dvigalce utezi :)
Zato reklamirajo veliko moc, v praksi pa dobis zraven "pistolo" in kabel za pol manjso moc :)
Spekuliram. Ne bi nic od tega odpisal.
Pa tudi baterij prav gotovo ne najdes na trgu takih ki bi to moc pozrle.
Pa se to. Moje zanimanje za to izhaja iz dejstva (ki jih inzenirji in profesorji iz FE ves cas ponavljajo), da obstajajo dolocene fizikalne omejitve, ki jih ni mogoce obiti. Seveda me zanima, KAKO so jih obsli.
In imam tak en smesen obcutek, da so ravno zaceli tolci v te fizikalne omejitve, ki jih inzenirji ze dolgo omenjajo, samo piar je sel po svoje. In morda bomo iz strani podjetij in se posebej piara videli vedno vec "drobnega tiska". Tako kot recimo norijo lastniki Tesel, ki jim je sedaj Tesla razlozil da ne morejo VEDNO polniti baterije na hiter nacin, ker jo unicijo (link je dal fastriff ze prej):
chargedevs.com/newsw...rchargers/
Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev). Zato boste tudi vi kot novinarji morali biti vedno bolj previdni.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709276
Strani: 1
[#2709286] 25.04.18 14:20 · odgovor na: (# 2709276)
Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
[#2709302] 25.04.18 15:20 · odgovor na: (# 2709276)
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [bc123a]
> > Umikam obtozbo.
>
> :-)
>
> > Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.
>
> Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.
>
> Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
V obeh clankih sem preveril in gre za isto oznako polnilca. Zelo nenavadno bi bilo, ce bi podjetje delalo dva polnilca razlicnih zmogljivosti brez razlicnih oznak, ponavadi delajo ravno obratno, nove modele brez kaksnih bistvenih sprememb. Tule sta pa oba oznacena kot "Terra HP High Power Charge system", kar je cudno ce gre za produkta ki se za 100% razlikujeta po zmogljivosti.... čuj, jaz sploh nisem štromar, pa se mi agresivno propagirana zgodba z električnimi avtomobili zgolj z mojo zarjavelo gimnazijsko fiziko zaključi že pri daljnovodih ... khmm, če bi število potrebnih novih NEK po celem svetu še nekako prebavil, ker pač za NEK standardni NIMBY nujno ne velja v celoti, ker je na svetu še vedno dovolj prostora, da jih zgradiš dovolj daleč od naselij ...
V zadevo pa sem se zapicil zato, ker pri teh moceh postanejo zadeve ze nevarne. Ali imas neprakticno debele kable polne bakra (kako bo pa kaksna manjsa zenska to polnila?) ali pa vedno visje napetosti, pri katerih pa bi ze bilo prav, da bi imel tudi posebno zascitno opremo.
Ni izkljuceno, da je morda polnilec ZMOZEN tega kar pravijo piarovci, ampak je recimo ustrezen kabel primeren samo za dvigalce utezi :)
Zato reklamirajo veliko moc, v praksi pa dobis zraven "pistolo" in kabel za pol manjso moc :)
Spekuliram. Ne bi nic od tega odpisal.
Pa tudi baterij prav gotovo ne najdes na trgu takih ki bi to moc pozrle.
Pa se to. Moje zanimanje za to izhaja iz dejstva (ki jih inzenirji in profesorji iz FE ves cas ponavljajo), da obstajajo dolocene fizikalne omejitve, ki jih ni mogoce obiti. Seveda me zanima, KAKO so jih obsli.
In imam tak en smesen obcutek, da so ravno zaceli tolci v te fizikalne omejitve, ki jih inzenirji ze dolgo omenjajo, samo piar je sel po svoje. In morda bomo iz strani podjetij in se posebej piara videli vedno vec "drobnega tiska". Tako kot recimo norijo lastniki Tesel, ki jim je sedaj Tesla razlozil da ne morejo VEDNO polniti baterije na hiter nacin, ker jo unicijo (link je dal fastriff ze prej):
chargedevs.com/newsw...rchargers/
Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev). Zato boste tudi vi kot novinarji morali biti vedno bolj previdni.
P.S.: novinarji ne rabijo biti vedno bolj previdni, ampak se morajo naučiti poštevanko ...
[#2709374] 25.04.18 22:38 · odgovor na: (# 2709276)
[bc123a]Anonimnega pizdenja po spletnih forumih noben ne jemlje resno. Če hočete, da bodo vaša opozorila učinkovala, morate nastopiti javno. Jaz sem vam rade volje na voljo.
Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev).
[#2709464] 26.04.18 13:21 · odgovor na: (# 2709276)
- baterije počasi polnijo koncesionarji ( firme ) v nočnem času, ko je manjša poraba štroma
- dostava baterij do črpalk
- enostavna menjava baterij po sistemu "plug & play" po možnosti( avtomatska/robotska ), prilagojeno s strani avta in črpalke
OK, verjetno bi kljub temu še zgradili dodatno nuklearko.
To je samo tehnična ideja, ostalo ostaja seveda pod vprašajem!
[#2710165] 04.05.18 07:29 · odgovor na: (# 2709276)
[bc123a]Morda so zanimiva pojasnila Muska in glavnega tehnološkega direktorja pri Tesli Jeffreya Straubela na nedavni predstavitvi četrtletnih rezultatov.
V zadevo pa sem se zapicil zato, ker pri teh moceh postanejo zadeve ze nevarne. Ali imas neprakticno debele kable polne bakra (kako bo pa kaksna manjsa zenska to polnila?) ali pa vedno visje napetosti, pri katerih pa bi ze bilo prav, da bi imel tudi posebno zascitno opremo.
forums.teslarati.com...gers.6309/
Nekaj citatov:
“We’re definitely going to be improving our Supercharger’s technology. The thing about a 350 kW charger is that it doesn’t actually make a ton of sense, unless you got a monster battery pack or have like a crazy high C rating… We think 350 kW for a single car; you’re gonna frag the battery pack if you do that. You cannot charge a high-energy battery pack at that rate, unless it’s a very high kW battery pack. So, (for us), something along the couple of hundred, 200-250 kW, maybe.”
“There is a tradeoff, fundamentally, between charge speed and essentially range, and cost of the battery. We look at that pretty carefully. We understand the tradeoff. We could design cells and a pack that could charge at, you know, faster than 300-400 kW, but it’s not a very useful tradeoff to the customer.”
“Energy is range, and power is your peak acceleration, the rate in which you consume energy. It’s more important to have long range than it is to have a super fast charge time.”
Strani: 1