59 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
1 ura
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 13:59
[hocevarb]
> [bc123a]
> Umikam obtozbo.

:-)

> Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.

Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.

Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
V obeh clankih sem preveril in gre za isto oznako polnilca. Zelo nenavadno bi bilo, ce bi podjetje delalo dva polnilca razlicnih zmogljivosti brez razlicnih oznak, ponavadi delajo ravno obratno, nove modele brez kaksnih bistvenih sprememb. Tule sta pa oba oznacena kot "Terra HP High Power Charge system", kar je cudno ce gre za produkta ki se za 100% razlikujeta po zmogljivosti.

V zadevo pa sem se zapicil zato, ker pri teh moceh postanejo zadeve ze nevarne. Ali imas neprakticno debele kable polne bakra (kako bo pa kaksna manjsa zenska to polnila?) ali pa vedno visje napetosti, pri katerih pa bi ze bilo prav, da bi imel tudi posebno zascitno opremo.

Ni izkljuceno, da je morda polnilec ZMOZEN tega kar pravijo piarovci, ampak je recimo ustrezen kabel primeren samo za dvigalce utezi :)

Zato reklamirajo veliko moc, v praksi pa dobis zraven "pistolo" in kabel za pol manjso moc :)

Spekuliram. Ne bi nic od tega odpisal.

Pa tudi baterij prav gotovo ne najdes na trgu takih ki bi to moc pozrle.

Pa se to. Moje zanimanje za to izhaja iz dejstva (ki jih inzenirji in profesorji iz FE ves cas ponavljajo), da obstajajo dolocene fizikalne omejitve, ki jih ni mogoce obiti. Seveda me zanima, KAKO so jih obsli.

In imam tak en smesen obcutek, da so ravno zaceli tolci v te fizikalne omejitve, ki jih inzenirji ze dolgo omenjajo, samo piar je sel po svoje. In morda bomo iz strani podjetij in se posebej piara videli vedno vec "drobnega tiska". Tako kot recimo norijo lastniki Tesel, ki jim je sedaj Tesla razlozil da ne morejo VEDNO polniti baterije na hiter nacin, ker jo unicijo (link je dal fastriff ze prej):

chargedevs.com/newsw...rchargers/

Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev). Zato boste tudi vi kot novinarji morali biti vedno bolj previdni.