Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-308559 sporočil: 211
[fastriff1]
> [bc123a]
> Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....
>
> Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...
>
> www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx
>
> Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.
>
> In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
>
> Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.
>
> Nehajte zavajati!
>
>
> Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.

Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
Hmmm...
chargedevs.com/newsw...rchargers/

kot sem domneval stvari res niso tako enostavne in PR spet malo prireja podatke(rabimo samo večjo pipico in bo hitreje not teklo). No ja, res pa je da so v originalu napisali "up to..." in ta fraza ponavadi pokrije "drobne detajle", samo v slovenskem prevodu se je zgleda nekako izgubila :)