54 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-308559 sporočil: 211
[bc123a]
Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....

Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...

www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx

Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.

In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.

Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.

Nehajte zavajati!


Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.
Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709262

Strani: 1

anon-308559 sporočil: 211
[fastriff1]
> [bc123a]
> Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....
>
> Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...
>
> www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx
>
> Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.
>
> In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
>
> Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.
>
> Nehajte zavajati!
>
>
> Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.

Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
Hmmm...
chargedevs.com/newsw...rchargers/

kot sem domneval stvari res niso tako enostavne in PR spet malo prireja podatke(rabimo samo večjo pipico in bo hitreje not teklo). No ja, res pa je da so v originalu napisali "up to..." in ta fraza ponavadi pokrije "drobne detajle", samo v slovenskem prevodu se je zgleda nekako izgubila :)
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 14:03
[fastriff1]
Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
baterij, ki bi jih lahko polnil z 350 kW na trgu po moje prakticno ni.

Izkoristek pri polnjenju ni 100%, in preostanek gre v toploto. Najmanj kar bi rabil je aktivno, mocno hlajenje baterij med polnjenjem.

Ce je izkoristek 99%, potem stvar greje kot zelo mocen kalorifer (3500 W), ce je 90%, potem imas 35kW toplote za odvajati. To je rang pretocnega elektricnega bojlerja, takega industrijskega :)

PS. Jaz imam doma se vedno nekaj naprav na NiMH baterije, ki se jih lahko zelo hitro polni. Ze veckrat sem se dobesedno spekel na njih, ko sem jih potipal med polnjenjem. Pa gre za majhne baterije in majhne tokove. Skaliranje na "avto na baterije" ni zelo preprosto, plus so LiIon baterije in izpeljanke, ki so v modernih elektro avtih se toliko bolj nevarne glede vnetja.

Strani: 1