Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Nova e-polnilnica ABB: v osmih minutah za 200 kilometrov elektrike
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2709262] 25.04.18 13:10 · odgovor na: (# 2709208)
[bc123a]Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....
Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...
www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx
Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.
In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.
Nehajte zavajati!
Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2709262
Strani: 1
[#2709267] 25.04.18 13:30 · odgovor na: (# 2709262)
[fastriff1]Hmmm...
> [bc123a]
> Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....
>
> Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...
>
> www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx
>
> Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.
>
> In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
>
> Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.
>
> Nehajte zavajati!
>
>
> Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.
Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
chargedevs.com/newsw...rchargers/
kot sem domneval stvari res niso tako enostavne in PR spet malo prireja podatke(rabimo samo večjo pipico in bo hitreje not teklo). No ja, res pa je da so v originalu napisali "up to..." in ta fraza ponavadi pokrije "drobne detajle", samo v slovenskem prevodu se je zgleda nekako izgubila :)
[#2709273] 25.04.18 13:48 · odgovor na: (# 2709262)
[fastriff1]baterij, ki bi jih lahko polnil z 350 kW na trgu po moje prakticno ni.
Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
Izkoristek pri polnjenju ni 100%, in preostanek gre v toploto. Najmanj kar bi rabil je aktivno, mocno hlajenje baterij med polnjenjem.
Ce je izkoristek 99%, potem stvar greje kot zelo mocen kalorifer (3500 W), ce je 90%, potem imas 35kW toplote za odvajati. To je rang pretocnega elektricnega bojlerja, takega industrijskega :)
PS. Jaz imam doma se vedno nekaj naprav na NiMH baterije, ki se jih lahko zelo hitro polni. Ze veckrat sem se dobesedno spekel na njih, ko sem jih potipal med polnjenjem. Pa gre za majhne baterije in majhne tokove. Skaliranje na "avto na baterije" ni zelo preprosto, plus so LiIon baterije in izpeljanke, ki so v modernih elektro avtih se toliko bolj nevarne glede vnetja.
Strani: 1