6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[BlazVo]
Urban, aktuatorje imaš že zdaj v velikem deležu avtov, saj imaš bremzanje, volan, menjalnik in gas "by wire".
Vse našteto ni "by wire" ampak je ponekod samo modulacija. Kolikor vem, je za kritične sklope pri avtomobilih (volan, zavore, ...) še vedno prepovedano, da bi bil prenos po žicah. Po drugi strani je sicer res, da Airbus 320 že od leta 1989 leti "by wire", ampak letalski standardi so nekaj povsem drugega. Ravno to sem hotel povedati, da je pri sedanjih standardih kvalitete izdelave avtomobilov precej nevarno, če se življenja da v roke elektroniki in softveru. In če k temu dodamo še vzdrževanje, ki tudi s strani pooblaščenih servisov pogosto ne dosega standardov, kot bi jih moralo, je to lahko recept za katastrofo.

Senzorji, procesorji in algoritmi pa bodo dovolj redundantni, da verjetnost "fatal failure" deset na minus ...
Načeloma to gre, ne vem pa kako bo to v praksi - glej zgornji odstavek. Meni je zelo pomeljivo to, da pri novih avtomobilih odpovedujejo zadeve, ki so pri petnajst let starih brez problema zdržale do konca. Moj serviser pravi, da v nov avto nabutajo vse mogoče opreme, ki je sploh ne rabiš, samo osnova je pa narejena zanič.

In po moji oceni avti sploh ne bodo odvisni od mreže, vsaj za "core driving", ker to bi bilo pa res klicanje hudiča.