Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2708743] 23.04.18 06:32
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: FIN-379669 23.04.2018 06:34
Pa cene okoli 2.000 usd mesečno za menjavo bmw-jev (od 4 dalje do M2), katerega sam kupiš (dve leti starega malo rabljenega) za 30 jurjev, na leto izgubiš 4 jurje vrednosti, plačaš do 300 eur goriva mesečno, zavarovanje (850 eur letno), servis in popravila do 1.000 eur letno, čiščenje 200 eur letno, 250 eur cestnine, gume do max. 400 eur letno... mogoče sem kaj izpustil, ampak sem prišel na cca. 890 eur stroška mesečno, pa nisem gledal na "šparanje".

Ko bodo torej ponujali za 950 eur mesečno menjavo takih (srednjih) bmwjev, se slišimo. Za sedaj je ponudba 100% predraga od normalne.

Se pa strinjam z Alekom 14, milenijci 1.000 usd ali več mesečno za avto? Hmm, malo verjetno.

(Poleg tega, komu se da stalno nekaj menjavati, ker delovni in družinski ljudje nimamo cajta se s tem stalno igrati. Samski pa? Možno.)
jobe sporočil: 124
[#2708747] 23.04.18 07:22
Odgovori   +    3
Kdaj bo to na voljo pri nas in za kaksen denar?! Po izkusnjah z lizingi sodec, bomo med zadnjimi.. da o nasih milenijcih ne izgubljam besed.. njihov domet je je kreditiranje s telekom akcijami telefonov..!
Gustl sporočil: 13.625
[#2708749] 23.04.18 07:27
Odgovori   +    16
V Sloveniji tezko shajas brez avta.

V vecjih mestih precej enostavno.

Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.

Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.

Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.

Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.


Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.

To je del iste zgodbe.
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2708752] 23.04.18 08:14
Odgovori   +    14
Milenijci se lastništva nič ne izogibajo. Lastništvo se izogiba njih. Bi imeli, pa ne morejo.
jeanmark sporočil: 2.903
[#2708753] 23.04.18 08:16
Odgovori   +    5
"Vse višje cene registracije, visoki davki na motorna vozila in prestiž, redna servisiranja, tehnični pregled, izguba vrednosti – lastništvo avtomobila je lahko velik strošek." ... in v primeru naročnine pa ta strošek plača, hokus pokus, najemnik! Ki plača še storitev najemodajalca, In, ker verjetno vozi v povprečju boljši in novejši skratka dražji avto, kot bi ga sicer, so stroški višji.

Razen za res občasne najeme, recimo 2 meseca na leto plus par vikendov, se to racionalnemu posamezniku ne more izziti.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2708756] 23.04.18 08:21 · odgovor na: Gustl (#2708749)
Odgovori   +    1
Se ne strinjam, da je ena Corsa manj prodana. Zaradi skoka v enotedenski luksuz, mora imeti milenijec še zmeraj neko prevozno sredstvo.
Tu ne gre vprašanje : enotedenski luksuz ali Corsa, prej za vprašanje javni transport - enotedenski luksuz.

Lahko pa si milenijec večji del leta renta Corso, i to je to. Če se mu izplača.
Gustl sporočil: 13.625
[#2708757] 23.04.18 08:27 · odgovor na: FIN-379669 (#2708756)
Odgovori   +    7
[]
Se ne strinjam, da je ena Corsa manj prodana. Zaradi skoka v enotedenski luksuz, mora imeti milenijec še zmeraj neko prevozno sredstvo.
Tu ne gre vprašanje : enotedenski luksuz ali Corsa, prej za vprašanje javni transport - enotedenski luksuz.

Lahko pa si milenijec večji del leta renta Corso, i to je to. Če se mu izplača.
V Sloveniji, da. V Sloveniji rabis avto.

V vecjih mestih, kjer so te ponudbe vecinoma na voljo, avta ne rabis nujno, avto je lahko celo breme.

In ker avta ne rabis za premikanje po mestu, ga rabis samo za vikend izlete, za takrat si pa lahko privoščiš nekaj izven sicersnjega dosega.
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2708759] 23.04.18 08:31 · odgovor na: Gustl (#2708757)
Odgovori   +    3
Torej, dilema javni transport - avto.

Ta dilema je npr. v Londonu rešena > vsaj 40% prebivalcev nima v lasti, niti v družinskem okviru, osebnega vozila. Morda pa je procent še krepko višji.
Gustl sporočil: 13.625
[#2708763] 23.04.18 08:45 · odgovor na: FIN-379669 (#2708759)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: Gustl 23.04.2018 08:49
[]
Torej, dilema javni transport - avto.

Ta dilema je npr. v Londonu rešena > vsaj 40% prebivalcev nima v lasti, niti v družinskem okviru, osebnega vozila. Morda pa je procent še krepko višji.
Za mnogo prebivalcev velikih mest to sploh ni dilema, ni ali-ali, ampak je nek upgrade, ce ti to ze veliko pomeni.

Ker tehtas med:
- luksuzom (javni prevoz, kolo, car sharing, taxi, uber, rent a car)

...in...

- bremenom (parking, zastoji, lastništvo...)/vikend luksuzom (cruising down the freeway, destination unknown)

In car sharing/najemnaje iz clanka, rent a car.... To nekako povezuje obe varianti.

Uporabljas bolj udobno varianto v mestu, imas pa na voljo se luksuz escape in ko gres na izlet, ne gres s Corso, ki je tvoj domet in bi yi v mestu itak stala, ampak z X3 ali M3.

Torej v bistvu klasicen rent a car, ampak ker ga odklenes s telefonom, je kul :)
najobj sporočil: 31.870
[#2708786] 23.04.18 10:19 · odgovor na: Gustl (#2708749)
Odgovori   +    5
[Gustl]
V Sloveniji tezko shajas brez avta.

V vecjih mestih precej enostavno.

Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.


Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.

Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.

Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.


Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.

To je del iste zgodbe.
... čuj, ker razen Slovencev redko kdo na svetu govori slovensko, Finance očitno pišejo za slovensko publiko, tako da je ob tvoji pravilni ugotovitvi debata o milenijcih v svetovnih velemestih brezvezna ... no, lahko pa začnemo z debato, koliko Uber plačuje Financam za perfidno reklamo v vseh podobno butastih člankih, ki kot je že alek14 napisal s slovensko realnostjo nimajo absolutno nobene zveze in je ob zaposlitvenih (ne)zmožnostih milenijcev v Sloveniji še zeloooo dolgo ne bodo imele ...

P.S.: to "Vse več proizvajalcev ponuja tudi avtomobilske naročnine, saj se milenijci v dobi Uberja lastništvu avtov izogibajo." je prvi stavek v članku ...
anon-304487 sporočil: 967
[#2708793] 23.04.18 10:41
Odgovori   +    16
čas vnosa: 23.04.18 09:38
Jap, je kar problem, ko današnji milenijci nimajo ne stalnih služb (če jo sploh imajo) niti jim ni znana beseda varčevanje...

In ker vse sproti zagonijo, jim prodajalci nimajo kaj prodati. Ker nimajo s čim kupiti... Saj tistega jurčka za ajfončka že napraskajo in si ga vzamejo na 60 obrokov, ampak to je pač njihov edini finančni domet... Znajo pa praskat po tačskrinih in to odlično, to pa ja!

Proizvajalci so poskušli z vgradnjo tačskrin gravžnarij v armaturke, pa z stalno povezljivostjo z fejsbokom, tviterjem, snepčetom in podobnimi oslarijami... pa ne gre, ni cekina. Pa potem z mantro, da sploh ne rabimo kupovati avtov, si jih bomo raje sposojali drug od drugega.

Pa je spet problem, ker ti ga milenijec in ostali tačskrin friki ne more posoditi, ker ga nima.

Sedaj nam perejo možgane, da si bomo avtomobile raje najemali kot kupovali.

Ampak, a niso rekli, da nam bo blokčejn in podobne hudofensi tehnologije omogočil, da nam sploh ne bo potrebno več iti ven iz stanovanja, vse bomo lahko naredili iz postelje, vse bomo naročali preko spleta in nam kupljeno dostavili na dom? Sedaj bomo že stanovanja kupovali preko blokčejn tehologije, huh, kot vem vsaj en pacient ponuja to na trgu :))))

Zakaj hudiča bi potem sploh kupovali ali si sposojali avte? Doma bomo igrali videoigrice in bili srečni do konca življenja!
hostamox sporočil: 8.460
[#2708794] 23.04.18 10:42
Odgovori   +    3
kr neki.
0730ULtra3 sporočil: 1.456
[#2708795] 23.04.18 10:53
Odgovori   +    3
Proizvajalci so postali žrtev lastne cenovne politike in razvoja. Avti so vsako leto dražji, servisi tudi, mlajše generacije pa nimajo denarja in volje za ukvarjanje s tem sranjem.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2708800] 23.04.18 11:02
Odgovori   +    3
Cadillacova ponudba je razmeroma OK (standardni leasing za Escalade Luxury pride okoli 1.000 USD/mesec; z davki, zavarovanjem in stroški tam med 1.400 in 1.500 USD/mesec), vse ostalo je pa joke.
Uber ima svoje uporabnosti, samo ni zamenjava za lastništo avtomobila, če hodiš v službo (stroške bi bil vsaj okoli 1.500 USD/mesečno). Če vzameš nek srednji avto (npr. Acura TLX), pride leasing, davek in zavarovanje cca. 550 USD/mesečno, pa še max 200 USD za bencin in stroške; pol manj kot Uber!
Endimion sporočil: 10.252
[#2708804] 23.04.18 11:05 · odgovor na: anon-304487 (#2708793)
Odgovori   +    1
Samo nekaj bo na tem...

Jaz avta nimam... Ker bi mi v mestu 5 dni na teden delal samo guzvo v garazi. Za vsakodnevne pptrebe ga ne potrebujem!

Racunica se mi v mestu ne izzide. Za vsak dan met je all in all predrag.
Gustl sporočil: 13.625
[#2708814] 23.04.18 11:18 · odgovor na: Endimion (#2708804)
Odgovori   +    2
[Endimion]
Samo nekaj bo na tem...

Jaz avta nimam... Ker bi mi v mestu 5 dni na teden delal samo guzvo v garazi. Za vsakodnevne pptrebe ga ne potrebujem!

Racunica se mi v mestu ne izzide. Za vsak dan met je all in all predrag.
Kolega, zaposlen precej visoko nekje v BMW, mi pravi, da so "services" daleč najhitreje rastoč del firme (najbrž tudi zato, ker so še majhen).

Recimo:
Selling urban mobility instead of cars
www.finchandbeak.com...-model.htm


O naročninah najdem še to...tu je treba vedeti, da gre vedno več biznisa na "recurring revenue" in ni razloga, da ne bi šli deloma še avti.

nordic.businessinsid...ar-2018-1/
najobj sporočil: 31.870
[#2708865] 23.04.18 13:27 · odgovor na: Endimion (#2708804)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 23.04.2018 13:29
[Endimion]
Samo nekaj bo na tem...

Jaz avta nimam... Ker bi mi v mestu 5 dni na teden delal samo guzvo v garazi. Za vsakodnevne pptrebe ga ne potrebujem!

Racunica se mi v mestu ne izzide. Za vsak dan met je all in all predrag.
... čuj, sram te bodi, kakšen Slovenec pa si ? ...

P.S.: če imaš službo čez cesto, ti mogoče lahko verjamem, da za nakupe avta ne rabiš in te niti čez vikend z lastnim avtom ne mika nikamor ... no, če pa sredi Maribora za 6 (šest) kilometrov oddaljeno službo moraš v mestnem prometu dvakrat prestopati in če avtobusa ne zamudiš, za pot v službo in domov na dan porabiš dve uri, sicer pa še eno uro več, potem bi se verjetno drugače pogovarjal ... khmm, sploh ker z lastnim avtom za isto pot v največji gužvi porabiš 20 minut ...
sopranos sporočil: 11.404
[#2708889] 23.04.18 14:38 · odgovor na: anon-304487 (#2708793)
Odgovori   +    1
[psm]
Jap, je kar problem, ko današnji milenijci nimajo ne stalnih služb (če jo sploh imajo) niti jim ni znana beseda varčevanje...

In ker vse sproti zagonijo, jim prodajalci nimajo kaj prodati. Ker nimajo s čim kupiti... Saj tistega jurčka za ajfončka že napraskajo in si ga vzamejo na 60 obrokov, ampak to je pač njihov edini finančni domet... Znajo pa praskat po tačskrinih in to odlično, to pa ja!

Proizvajalci so poskušli z vgradnjo tačskrin gravžnarij v armaturke, pa z stalno povezljivostjo z fejsbokom, tviterjem, snepčetom in podobnimi oslarijami... pa ne gre, ni cekina. Pa potem z mantro, da sploh ne rabimo kupovati avtov, si jih bomo raje sposojali drug od drugega.

Pa je spet problem, ker ti ga milenijec in ostali tačskrin friki ne more posoditi, ker ga nima.

Sedaj nam perejo možgane, da si bomo avtomobile raje najemali kot kupovali.

Ampak, a niso rekli, da nam bo blokčejn in podobne hudofensi tehnologije omogočil, da nam sploh ne bo potrebno več iti ven iz stanovanja, vse bomo lahko naredili iz postelje, vse bomo naročali preko spleta in nam kupljeno dostavili na dom? Sedaj bomo že stanovanja kupovali preko blokčejn tehologije, huh, kot vem vsaj en pacient ponuja to na trgu :))))

Zakaj hudiča bi potem sploh kupovali ali si sposojali avte? Doma bomo igrali videoigrice in bili srečni do konca življenja!
Sem ne tako dolgo bral en članek na temo varčevanja milenijcev, ki je govoril o tem, da milenijci varčujejo bistveno več kot baby boomerji. Jasno jim je, da 5% dajati na stran ne bo dovolj, zato dajejo na stran 10% zaslužka. Sliši se veliko, a zaradi staranja prebivalstva in posledično nižjih donosov, bo razlika na koncu veliko manjša ali pa je skoraj ne bo.

Je pa res, da mnogi tega ne zmorejo. Uberizacija trga dela je povzročila zelo negotove oblike zaposlive, predvsem pa nizke dohodke ter občasna obdobja brez dohodkov. Na drugi strani urbanistična politika mest skrbi za to, da si čedalje manj ljudi lahko privošči lastno hišo/stanovanje, saj se omejuje parcele za gradnje in tudi samo gradjo - zato gredo cene najmenin in nepremičnin v nebo. To pa pomeni, da se premoženje starejše populacije povečuje, medtem ko mlajše generacije plačujejo za vse skupaj. V Veliki Britaniji je tako prišlo do tega, da so upokojenci zaslužili več kot delovno aktivna populacija.

Kolegica tujka se je čudila kako v Sloveniji vsi dajejo upokojencem neke popuste. Da ji ni jasno zakaj bi upokojenec, ki ima tudi 2-3 nepremičnine, dobil večji popust. Medtem ko zaposlen, ki najema stanovanje vse plača po normalnih cenah.

Kar se pa lastništva avtov tiče je pa tako, da vse to kar sem prej pisal, vpliva tudi na avte. Danes ti zaračunavajo parkirnino, pa vedno višje davke in zavarovanja, omejujejo hitrost vožnje, kaznujejo itd. Skratka en cel kup enih kolobocij. Na drugi strani imaš pa v večjih mestih vse na kupu, soliden javni prevoz itd. In avta sploh ne rabiš.

Slovenija ima zelo razpršeno poseljenost, zato je avto nuja. Edino Ljubljana je mesto, ki ima vsaj za silo delujoč javni potniški promet.
dz1975 sporočil: 2.264
[#2708985] 23.04.18 21:11 · odgovor na: sopranos (#2708889)
Odgovori   +    0
Ali ni nekako logično, da ima človek po 40ih in več letih dela več denarja, kot nekdo ki je delal šele 10 ali 20 let? Ali bi morda po tvoji logiki ljudje morali za vedno več dela, imeti vedno manj kapitala??? Povsod po svetu je enaka, npr. v ZDA je mediana osebnega premoženja 200.000 USD za starostno skupino 65 do 69 let, za skupino 35 do 44 let pa samo 35.000 USD. Povprečje je pa za starostno skupino 55 do 64 let celo 843.000 USD; statistično so skoraj vsi milijonarji (levji del seveda odpade na nepremičnino, katera z malo sreče odplačaš v tem obdobju).
Kohorta 55+ let je še vedno top kupec, čeprav jih marketingarji ne marajo. Pri avtomobilih je npr. povprečna starost kupca novega avta 52 let.
sopranos sporočil: 11.404
[#2708997] 23.04.18 22:33 · odgovor na: dz1975 (#2708985)
Odgovori   +    0
Niso pisali o premoženju, ampak o mesečnem prihodku. In ravno zato ni logično. Delovno aktivno prebivalstvo ima praviloma višje prihodke kot upokojenci. Imajo pa slednji več premoženja.
Gustl sporočil: 13.625
[#2709008] 24.04.18 07:30 · odgovor na: (#2708741)
Odgovori   +    2
[alek14]
>milenijci v dobi Uberja lastništvu avtov izogibajo

Kolikor poznam lokalne milenijce je pri njih problem, da nimajo za avto. Njihov finančni domet je telefon za 500€.
"Harley-Davidson is forecast to report a drop in earnings as its popularity wanes with young people,..."

Ker mladi nimajo denarja? I don't think so.

Kdor bo razlike v navadah generacij zamesal za razliko v financnih zmoznostih, bo po mojem naredil napako.

Nisem se srečal milenijca, ki si ne bi mogel kupit avta, ce si ga ze ravno zeli. Avto stane jurja in to je dostopno.

Ne more pa si kupit luksuznega avta, ampak ali se je mladina kadarkoli lahko kupovala masovno luksuzne avte?

Strani: 1