Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BlazVo sporočil: 2.599
Urban, aktuatorje imaš že zdaj v velikem deležu avtov, saj imaš bremzanje, volan, menjalnik in gas "by wire".

Senzorji, procesorji in algoritmi pa bodo dovolj redundantni, da verjetnost "fatal failure" deset na minus ...

In po moji oceni avti sploh ne bodo odvisni od mreže, vsaj za "core driving", ker to bi bilo pa res klicanje hudiča.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708961

Strani: 1

anon-116402 sporočil: 4.340
[BlazVo]
Urban, aktuatorje imaš že zdaj v velikem deležu avtov, saj imaš bremzanje, volan, menjalnik in gas "by wire".
Vse našteto ni "by wire" ampak je ponekod samo modulacija. Kolikor vem, je za kritične sklope pri avtomobilih (volan, zavore, ...) še vedno prepovedano, da bi bil prenos po žicah. Po drugi strani je sicer res, da Airbus 320 že od leta 1989 leti "by wire", ampak letalski standardi so nekaj povsem drugega. Ravno to sem hotel povedati, da je pri sedanjih standardih kvalitete izdelave avtomobilov precej nevarno, če se življenja da v roke elektroniki in softveru. In če k temu dodamo še vzdrževanje, ki tudi s strani pooblaščenih servisov pogosto ne dosega standardov, kot bi jih moralo, je to lahko recept za katastrofo.

Senzorji, procesorji in algoritmi pa bodo dovolj redundantni, da verjetnost "fatal failure" deset na minus ...
Načeloma to gre, ne vem pa kako bo to v praksi - glej zgornji odstavek. Meni je zelo pomeljivo to, da pri novih avtomobilih odpovedujejo zadeve, ki so pri petnajst let starih brez problema zdržale do konca. Moj serviser pravi, da v nov avto nabutajo vse mogoče opreme, ki je sploh ne rabiš, samo osnova je pa narejena zanič.

In po moji oceni avti sploh ne bodo odvisni od mreže, vsaj za "core driving", ker to bi bilo pa res klicanje hudiča.

Strani: 1