Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.625
V Sloveniji tezko shajas brez avta.

V vecjih mestih precej enostavno.

Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.

Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.

Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.

Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.


Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.

To je del iste zgodbe.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708749

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[Avto] Tema: So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?
[#2708756] 23.04.18 08:21 · odgovor na: Gustl (#2708749)
Odgovori   +    1
Se ne strinjam, da je ena Corsa manj prodana. Zaradi skoka v enotedenski luksuz, mora imeti milenijec še zmeraj neko prevozno sredstvo.
Tu ne gre vprašanje : enotedenski luksuz ali Corsa, prej za vprašanje javni transport - enotedenski luksuz.

Lahko pa si milenijec večji del leta renta Corso, i to je to. Če se mu izplača.
najobj sporočil: 31.870
[Avto] Tema: So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?
[#2708786] 23.04.18 10:19 · odgovor na: Gustl (#2708749)
Odgovori   +    5
[Gustl]
V Sloveniji tezko shajas brez avta.

V vecjih mestih precej enostavno.

Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.


Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.

Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.

Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.


Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.

To je del iste zgodbe.
... čuj, ker razen Slovencev redko kdo na svetu govori slovensko, Finance očitno pišejo za slovensko publiko, tako da je ob tvoji pravilni ugotovitvi debata o milenijcih v svetovnih velemestih brezvezna ... no, lahko pa začnemo z debato, koliko Uber plačuje Financam za perfidno reklamo v vseh podobno butastih člankih, ki kot je že alek14 napisal s slovensko realnostjo nimajo absolutno nobene zveze in je ob zaposlitvenih (ne)zmožnostih milenijcev v Sloveniji še zeloooo dolgo ne bodo imele ...

P.S.: to "Vse več proizvajalcev ponuja tudi avtomobilske naročnine, saj se milenijci v dobi Uberja lastništvu avtov izogibajo." je prvi stavek v članku ...

Strani: 1