Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
V vecjih mestih precej enostavno.
Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.
Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.
Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.
Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.
Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.
To je del iste zgodbe.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708749
Strani: 1
[#2708756] 23.04.18 08:21 · odgovor na: (# 2708749)
Tu ne gre vprašanje : enotedenski luksuz ali Corsa, prej za vprašanje javni transport - enotedenski luksuz.
Lahko pa si milenijec večji del leta renta Corso, i to je to. Če se mu izplača.
[#2708786] 23.04.18 10:19 · odgovor na: (# 2708749)
[Gustl]... čuj, ker razen Slovencev redko kdo na svetu govori slovensko, Finance očitno pišejo za slovensko publiko, tako da je ob tvoji pravilni ugotovitvi debata o milenijcih v svetovnih velemestih brezvezna ... no, lahko pa začnemo z debato, koliko Uber plačuje Financam za perfidno reklamo v vseh podobno butastih člankih, ki kot je že alek14 napisal s slovensko realnostjo nimajo absolutno nobene zveze in je ob zaposlitvenih (ne)zmožnostih milenijcev v Sloveniji še zeloooo dolgo ne bodo imele ...
V Sloveniji tezko shajas brez avta.
V vecjih mestih precej enostavno.
Zato so te debate naporne, vsak gleda s svojega zornega kota.
Ko se milenijec naroci na drag avto, to pogosto ni zato, ker rabi avto, ampak ker se zeli malo vozit v avtu izven njegovega dosega (vsaj po avtih v clanku sodec). Kot obcasen rent a car športnega avta.
Torej del luksuza. Denar za avto je v tem primeru denar za lusksuz, ne za nujo.
Prodali so pa enega Clia ali Corso manj.
Btw. V Münchnu je veliko car sharinga in ob sončnih vikendih najprej izginejo vsi kabrioleti, od Minijev do BMWjev.
To je del iste zgodbe.
P.S.: to "Vse več proizvajalcev ponuja tudi avtomobilske naročnine, saj se milenijci v dobi Uberja lastništvu avtov izogibajo." je prvi stavek v članku ...
Strani: 1