Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Irbis sporočil: 173
[bacco979]
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Težava je, da če imaš povezave preredko, potem je res uporaben le za vožnjo v službo in srednjo šolo, že kot študent imaš običajno preveč različne začetke vsak dan. In za kar koli drugega postane tak prevoz neuporaben, če imaš v Ljubljani nekaj ob 11. uri, najbrž ne šel na vlak, ki pride v Ljubljano ob 7. uri. Že kot študent sem imel težave, ker je bil zadnji vlak proti Kamniku ob 20. uri in se mi to pri nekaterih predavanjih ni izšlo (in je potem ostal le še avtobus, ki pa ob večernih urah tudi obrede vse vmesne kraje, od Šentjakoba do Komende, tako da vozi več kot uro do Kamnika, še dobro, da ti ne zaračunajo za vse dodatne oglede).
Imaš pa zdaj na kamniški progi par vmesnih povezav, ki ustavljajo nekje na vsaki drugi ali tretji postaji in pridejo res hitro v Ljubljano. Tisto je res ugodna varianta, če imaš opravke ob takih urah, da lahko to uporabiš.
Samo mislim, da je težava, da bi jih bilo še več takih, ker ni veliko mest, na katerih se vlaka lahko srečata, tako da se že zdaj kar nekaj časa izgubi zato, ker se morata vlaka v Domžalah ali Črnučah počakati, da se lahko srečata. Pa tudi garnitur imajo najbrž premalo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708115

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
Sem že v štartu napisal, da se mi zdi kamniška proga še najmanj problematična. To je pač tipična primestna proga s pogostimi postanki in nizko potovalno hitrostjo. Za primer sem dal vas z nekimi 600 dušami, od koder verjetno 95% (od že tako malega števila) potnikov ne gre dlje kot do Novega mesta ali Metlike. In takih postaj je na progi od Ljubljane do Črnomlja kakih 20. Prav radoveden sem, kako bo izgledala pot po novi progi in z novimi vlaki od Ljubljane do Kočevja, relaciji ki je trenutno skoraj povsem "avtomobilska".

Strani: 1