Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[bacco979]
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
Problem teh vlakov ni toliko notranje udobje (prenovljeni, ki vozijo Pragersko-MS, imajo tudi ze klime vgrajene), ampak kombinacija dizla, slabih motorjev, idiotskega prenosa moci, in pogostih postaj.

Ko je tam od Pragerskega naprej vozila taksna garnitura, je dobesedno trajalo ene 3 minute, da je prisel do spodobne hitrosti, speljevanje kot pri kaksnem oldimerskem avtobusu (skripanje, zibanje), zvok pa tudi podoben. Ce imas potem se na gosto posejane postaje, tak vlak nikoli ne doseze vec kot enih 40-50 km/h, tako da je povprecna hitrost res ustrezna otroskemu biciklu s stranskimi kolesi...

Recimo garniture (nekdanjega) Zelenega vlaka, ki je ravno tako dizel in ima prenos, ki nic ne cuka (brezstopenjski ali dravlicni menjalnik, ne vem tocno), pospesuje hitreje, ima klimo, pa so ze sle v razrez, ker je kao starejsi. Ampak naj bi dali tele krave v razrez, ne pa Zelenega vlaka...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708091

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
Ja sej, za lokalne vožnje je tole še čisto za preživet. Sploh ne problematiziram toliko starosti (ustreznosti) vlakov, kot celotni paket. Celotni paket je tukaj mišljem kot neko normalno udobje in potovalni čas, gretje/klima pa recimo vtičnice za računalnike. In ni hudič da bi se našli ljudje, ki bi raje 2 uri delali na računalniku na vlaku, kot pa slalomirali po regionalkah in oprezali za radarji. Recimo taki, ki bodo vsak čas nabavili samovoze :D

Strani: 1