Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prvi korak k modernizaciji potniškega prometa je bil storjen danes
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2708081] 18.04.18 10:41 · odgovor na: (# 2708071)
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708081
Strani: 1
[#2708091] 18.04.18 11:07 · odgovor na: (# 2708081)
[bacco979]Problem teh vlakov ni toliko notranje udobje (prenovljeni, ki vozijo Pragersko-MS, imajo tudi ze klime vgrajene), ampak kombinacija dizla, slabih motorjev, idiotskega prenosa moci, in pogostih postaj.
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
Ko je tam od Pragerskega naprej vozila taksna garnitura, je dobesedno trajalo ene 3 minute, da je prisel do spodobne hitrosti, speljevanje kot pri kaksnem oldimerskem avtobusu (skripanje, zibanje), zvok pa tudi podoben. Ce imas potem se na gosto posejane postaje, tak vlak nikoli ne doseze vec kot enih 40-50 km/h, tako da je povprecna hitrost res ustrezna otroskemu biciklu s stranskimi kolesi...
Recimo garniture (nekdanjega) Zelenega vlaka, ki je ravno tako dizel in ima prenos, ki nic ne cuka (brezstopenjski ali dravlicni menjalnik, ne vem tocno), pospesuje hitreje, ima klimo, pa so ze sle v razrez, ker je kao starejsi. Ampak naj bi dali tele krave v razrez, ne pa Zelenega vlaka...
[#2708115] 18.04.18 11:47 · odgovor na: (# 2708081)
[bacco979]Težava je, da če imaš povezave preredko, potem je res uporaben le za vožnjo v službo in srednjo šolo, že kot študent imaš običajno preveč različne začetke vsak dan. In za kar koli drugega postane tak prevoz neuporaben, če imaš v Ljubljani nekaj ob 11. uri, najbrž ne šel na vlak, ki pride v Ljubljano ob 7. uri. Že kot študent sem imel težave, ker je bil zadnji vlak proti Kamniku ob 20. uri in se mi to pri nekaterih predavanjih ni izšlo (in je potem ostal le še avtobus, ki pa ob večernih urah tudi obrede vse vmesne kraje, od Šentjakoba do Komende, tako da vozi več kot uro do Kamnika, še dobro, da ti ne zaračunajo za vse dodatne oglede).
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Imaš pa zdaj na kamniški progi par vmesnih povezav, ki ustavljajo nekje na vsaki drugi ali tretji postaji in pridejo res hitro v Ljubljano. Tisto je res ugodna varianta, če imaš opravke ob takih urah, da lahko to uporabiš.
Samo mislim, da je težava, da bi jih bilo še več takih, ker ni veliko mest, na katerih se vlaka lahko srečata, tako da se že zdaj kar nekaj časa izgubi zato, ker se morata vlaka v Domžalah ali Črnučah počakati, da se lahko srečata. Pa tudi garnitur imajo najbrž premalo.
[#2708125] 18.04.18 12:42 · odgovor na: (# 2708081)
[bacco979]... čuj, pazi kaj pišeš, ker ne veš, če je na totem forumu kdo iz Uršnih sel ...
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.
Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData
Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.
P.S.: če po celi Sloveniji vlaki vozijo tako pogosto, je to fajn za nezahtevne potnike, ampak potem ni čudno, da delajo minus ...
Strani: 1