Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
[bacco979]
Mislim da je Kamnik še najmanj problematičen, saj je vlak podobno hiter/počasen kot avto. Na 25 km dolgi primestni progi pa kaj drugega kot lokalni vlak ni za pričakovati. In tak vlak bo vedno počasen, star ali nov, električen ali dizel.

Problem je da enaki vlaki vozijo tudi recimo v precej bolj oddaljen Črnomelj, prav tako ustavijo vsakih 5 minut, za 100 km dolgo pot pa tak vlak porabi slabe 3 ure.
... ja, in za Črnomelj tole tukaj zgoraj velja še toliko bolj kot za Kamnik, ker je do Ljubljane še toliko več manjših krajev, iz katerih se ljudje vozijo v službo in nazaj ...

P.S.: ne vem, kako je danes, včasih pa se je nekaterim vlakom reklo "delavski", ker so se ljudje z njimi zjutraj in popoldne vozili na delo in nazaj ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2708071

Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
Včasih je tudi vožnja z avtom trajala podobno dolgo.

Sej ne pravim, da bi bilo treba ukiniti vse te postaje, ampak nekako pa dvomim da morajo imeti recimo Uršna sela sl.wikipedia.org/wik...%A1na_sela kar 10 povezav dnevno z Ljubljano www.slo-zeleznice.si...ationsData

Verjetno se strinjava, da če bi v Belo krajino peljal (tudi) kak sodobnejši, udobnejši in morda kako uro hitrejši vlak, bi ga poleg dnevnih migrantov celo kak turist utegnil uporabiti. Tole kar vozi sedaj sl.wikipedia.org/wik...ja_713/715 pa uporabljajo res samo tisti, ki to po sili razmer morajo.

Strani: 1