Strani: 1

0126Bacis sporočil: 3.023
[#2706598] 10.04.18 06:45
Odgovori   +    17
Brezžično indukcijsko polnjenje električnih vozil pri hitrosti nad 130 kilometrov
Že brezžično polnjenje telefona zahteva položitev telefona na polnilec (2mm razdalje), pa še počasneje se polni kot s kablom. Prenos električne energije na razdaljo 1 meter je omejen (velike izgube) in nevaren (širjenje EM valovanja), skratka science fiction.
Kje je objavljena prijava za Nobelovo nagrado, saj opisann prenos energije pomeni neaslednji velik korak za ćloveštvo po Nikoli Tesli?
Hidriin del projekta je osredotočen na visoko učinkovit pogonski elektromotor
Vsak pvoprečen elektromotor ima izkoristek okrog 95%. Torej bijete bitko za zadnjih 5% ???
Žalostno da temu prisostvuje Dr. Zavrtanik, ki zadevo sigurno razume.

Ali pa osnovna fizika v prisesanem sektorju, ki laufa na subvencije ne velja???
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2706600] 10.04.18 06:48 · odgovor na: 0126Bacis (#2706598)
Odgovori   +    0
[0126Bacis]
Žalostno da temu prisostvuje Dr. Zavrtanik, ki zadevo sigurno razume.

Ali pa osnovna fizika v prisesanem sektorju, ki laufa na subvencije ne velja???
Preden obtožujete, preverite. Nisem prepričan, da je bil Zavrtanik v tem času v dvorani. Ne morem pa trditi zagotovo.
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2706602] 10.04.18 07:10
Odgovori   +    9
Vse lepo in prav. Ampak kje pa avtobus lahko pelje nad 130km?
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2706603] 10.04.18 07:12 · odgovor na: BorutHocevar (#2706600)
Odgovori   +    1
Zavrtanik je na fotki na sredini.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2706605] 10.04.18 07:29 · odgovor na: FIN-454644 (#2706603)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Zavrtanik je na fotki na sredini.
To je druga okrogla miza, o e-busu so gvorili na prvi
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2706610] 10.04.18 08:03
Odgovori   +    9
Preveva me silno navdušenje, ker bodo v dogledno kratkem času, menda za mojega življenja, vozili avtobusi s 130 km/h po mestu. Trenutno je omejitev 50 km/h in marsikomu se zdi bedasto nizka. Sedaj pa predlagajo kar 130 km/h in več. Velika hitrost bo verjetno res potrebna, inducirana napetost Ui v žici dolžine l je namreč premo sorazmerna hitrosti v in gostoti polja B, Ui=lvB. Na meter žice v močnem polju 1T se tako pridobi pri 130 km/h (~35 m/s) celih 35V. Ampak takšna polja so redka, najvišje ustvarjeno je 45T, običajni komercialni nesuperprevodni magneti so šibkejši, nekaj 10 mT.

Ampak zeleni bodo ponoreli, avtobus bo potoval nad močnim spremenljivim magnetnim poljem, mnogotisoč krat močnejšim kot v okolici daljnovodov in nekaj desettisočkrat močnejšim od zemeljskega polja. No bomo videli kakšna bo ta rešitev za energetski prenos na daljavo o čemer je sanjal Tesla in pravzaprav uresničljiva že dolgo časa..
vrac sporočil: 11.068
[#2706664] 10.04.18 11:16
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: vrac 10.04.2018 11:18
Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
bc123a sporočil: 48.253
[#2706669] 10.04.18 11:25 · odgovor na: vrac (#2706664)
Odgovori   +    2
[vrac]
Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
Res, napacnih?
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2706682] 10.04.18 12:23 · odgovor na: vrac (#2706664)
Odgovori   +    3
[vrac]
Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.
bc123a sporočil: 48.253
[#2706685] 10.04.18 12:29 · odgovor na: anon-178149 (#2706682)
Odgovori   +    2
[MarijanMacek]
> [vrac]
> Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.

Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.
A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?
najobj sporočil: 31.906
[#2706693] 10.04.18 12:49
Odgovori   +    9
Zadnja sprememba: najobj 10.04.2018 12:55
... Leta 2021: slovenski e-bus, ki se bo polnil med vožnjo ...

... holy shit ! ... evo, in če bodo toti majstri na streho e-busa namontirali propeler, bo toti e-bus štrom pridobival še na veter in bo lahko vozil še hitreje ...

P.S.: vse je mogoče, kljub temu pa ne verjamem, da toti majstri res verjamejo, kar govorijo, ampak bi oni s svojimi "genialnimi" rešitvami v skrbi za okolje radi samo malo dodatno "počistili" po evropskih sredstvih, ki jih EU budale z obveznimi prispevki za "zeleno" energijo najprej nakradejo vsem ljudem, da potem ta nakradena sredstva s subvencijami šenkavajo podobnim "izumiteljem" perpetuum mobila ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2706715] 10.04.18 14:21 · odgovor na: bc123a (#2706685)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [MarijanMacek]
> > [vrac]
> > Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
>
> Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.

A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?
Pravzaprav imaš pa kar prav, tako preprosto ne gre. Samo potem pa ne vem, čemu je potrebna vratolomna hitrost nad 130 km/h, trenutno nedosegljiva za avtobuse, kakor pravijo modeli:

In najbolj sveže: "Nastal je Edison Vinci, Vireles Induction Charging, projekt, v okviru katerega 25 slovenskih podjetij in inštitutov intenzivno dela pri fizični realizaciji induktivnega brezžičnega magnetnega polnjenja baterij električnih vozil iz ceste pri hitrosti nad 130 kilometrov na uro.
Če gre za induktivno sklopitev ni nikjer nikakršne zahteve za veliko hitrost, načelno induktivna in Faradeyeva sklopitev delata v mirovanju. Skratka misterij, in hvala lepa za opombo!
pobalin sporočil: 14.456
[#2706731] 10.04.18 15:34
Odgovori   +    6
Seljak danes:
Dogaja se zdaj in se bo večinoma zgodila v prihodnjih petih ali desetih letih. Močno se moti vsak, ki si misli, da ni del te zgodbe, da ne bo dekarboniziran.
25 slovenskih podjetij in inštitutov intenzivno dela pri fizični realizaciji induktivnega brezžičnega magnetnega polnjenja baterij električnih vozil iz ceste pri hitrosti nad 130 kilometrov na uro. Prva aplikacija bo v Ljubljani leta 2021 s slovenskim električnim avtobusom.
Seljak za Mladino pred petimi leti, ko je bila Hidria v top-RPM-spin ofenzivi, ker so se otepali posledic prezadolženosti, fiktivnega najemanja kreditov za merfinske pajdaše itn.:
Ko gre za električna vozila, bo trajalo še vsaj 20 do 25 let, da bodo zavzela maso in resneje prispevala k ohranjanju okolja, a smo že danes za ta namen razvili visoko učinkovite elektropogone.
www.mladina.si/14550...n-se-koga/
Seljak danes:
Pričakujemo čimprejšnjo konkretno podporo tudi vlade razvojnemu delu projekta.
Seljak pred petimi leti v samohvali globalnega razvojnega projekta ni nič omenil podpore države (?).
dela deset inženirjev v našem inštitutu v Tolminu. Hkrati imamo angažirane najboljše aeronavtične specialiste iz Airbusa v Toulousu, ki se spoznajo na visokotemperaturno odporne materiale, močno skupino specialistov za piezoelektrično senzoriko na enem od nemških raziskovalnih inštitutov in močno skupino japonskih strokovnjakov, specialistov za keramiko.
Škoda, ker nisem bil tam, da bi se oglasil... Očitno samo pobalinom pade na misel, da bi Seljaka vprašali, kako komentira izjavo Miloša Požarja:
Včasih smo trkali na vrata kupcev, ki jim nismo mogli predložiti sto milijonov garancije. Tega vprašanja sicer niso postavili, a so vedeli, kakšen bi bil odgovor. Danes to ni več težava. Podjetje Mahle se pogovarja s potencialnim kupcem ali dobaviteljem. Včasih do njih nismo mogli priti, danes lahko. To je ena največjih pridobitev, ki jih je prinesel nemški lastnik.
Ima Hidria nek skrivni ključ za tuja vrata, ki ga Letrika ni imela, da je tako prekelto svetsko dobra z domačimi lastniki? Bi bila Hidria še večja in bogatejša, če bi imela tujega lastnika?

Sledi še zbirka domnevnih lapsusov, ki so se najbrž izvalili nekje na poti od Seljakovih ust do objave.
Svečka 110-tisočkrat na sekundo zajame signal tlaka v izgorevalni komori motorja in ga prek mikroelektronskih možganov pretvarja v algoritem, ki upravlja z vbrizgom goriva skupnega voda najnovejše generacije.
Signal zajame v 9 tisočinkah (0,009) milisekunde? Je to neka nova kriptoblokčejn tehnologija? In signal pretvori v algoritem? Ki upravlja z enim samim vbrizgom goriva skupnega voda in ne vbrizgavanjem goriva po skupnem vodu? Če ne bi vedel, kaj vse mora delati avtor, bi se pobalinsko režal.
pobalin sporočil: 14.456
[#2706732] 10.04.18 15:48 · odgovor na: anon-178149 (#2706682)
Odgovori   +    0
[MarijanMacek]
Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet.
Pomaga tudi poznavanje CPP, kar očitno ni pogoj za direktorja avtomobilsko-dobaviteljske firme, ki se petelinje šopiri na lokalnem forumu Financ.
www.pisrs.si/Pis.web...d=ZAKO5793 (glej 47. in 48. člen)
Tukaj se pa lahko pogleda omejitve še po drugih državah EU:
ec.europa.eu/transpo...its_sl.htm
wrop sporočil: 110
[#2707024] 12.04.18 10:41 · odgovor na: pobalin (#2706731)
Odgovori   +    2
[pobalin]

Signal zajame v 9 tisočinkah (0,009) milisekunde? Je to neka nova kriptoblokčejn tehnologija?

Praktično vsak mikroprocesor za par deset centov zna zajemati analogni signal z vsaj 100.000 Hz in ga spremeniti v 8 ali več bitno digitalno obliko. To sploh ni nobena posebnost, kaj šele kriptoblokčejn čarovnija.
pobalin sporočil: 14.456
[#2707026] 12.04.18 10:48 · odgovor na: wrop (#2707024)
Odgovori   +    1
[wrop]
> [pobalin]
> Signal zajame v 9 tisočinkah (0,009) milisekunde? Je to neka nova kriptoblokčejn tehnologija?

Praktično vsak mikroprocesor za par deset centov zna zajemati analogni signal z vsaj 100.000 Hz in ga spremeniti v 8 ali več bitno digitalno obliko. To sploh ni nobena posebnost, kaj šele kriptoblokčejn čarovnija.
Hvala za pojasnilo. Tudi avtor mi je že sporočil, da je zapisal pravi podatek. Zaradi slabega, ostarelega in že pozabljenega tehnično-naravoslovnega znanja imam rad bolj nazorne razlage teh čudes, da lahko vsaj približno razumem njih delovanje in zakonitosti.

Strani: 1