Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Leta 2021: slovenski e-bus, ki se bo polnil med vožnjo
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2706685] 10.04.18 12:29 · odgovor na: (# 2706682)
[MarijanMacek]A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?
> [vrac]
> Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2706685
Strani: 1
[#2706715] 10.04.18 14:21 · odgovor na: (# 2706685)
[bc123a]Pravzaprav imaš pa kar prav, tako preprosto ne gre. Samo potem pa ne vem, čemu je potrebna vratolomna hitrost nad 130 km/h, trenutno nedosegljiva za avtobuse, kakor pravijo modeli:
> [MarijanMacek]
> > [vrac]
> > Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
>
> Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.
A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?
Če gre za induktivno sklopitev ni nikjer nikakršne zahteve za veliko hitrost, načelno induktivna in Faradeyeva sklopitev delata v mirovanju. Skratka misterij, in hvala lepa za opombo!
In najbolj sveže: "Nastal je Edison Vinci, Vireles Induction Charging, projekt, v okviru katerega 25 slovenskih podjetij in inštitutov intenzivno dela pri fizični realizaciji induktivnega brezžičnega magnetnega polnjenja baterij električnih vozil iz ceste pri hitrosti nad 130 kilometrov na uro.
Strani: 1