1 ura
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
2 uri
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
3 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
3 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
6 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
7 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
7 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[MarijanMacek]
> [vrac]
> Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.

Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.
A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2706685

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[bc123a]
> [MarijanMacek]
> > [vrac]
> > Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
>
> Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.

A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?
Pravzaprav imaš pa kar prav, tako preprosto ne gre. Samo potem pa ne vem, čemu je potrebna vratolomna hitrost nad 130 km/h, trenutno nedosegljiva za avtobuse, kakor pravijo modeli:

In najbolj sveže: "Nastal je Edison Vinci, Vireles Induction Charging, projekt, v okviru katerega 25 slovenskih podjetij in inštitutov intenzivno dela pri fizični realizaciji induktivnega brezžičnega magnetnega polnjenja baterij električnih vozil iz ceste pri hitrosti nad 130 kilometrov na uro.
Če gre za induktivno sklopitev ni nikjer nikakršne zahteve za veliko hitrost, načelno induktivna in Faradeyeva sklopitev delata v mirovanju. Skratka misterij, in hvala lepa za opombo!

Strani: 1