11 min
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
39 min
S kozmetiko nad vrste
54 min
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
1 ura
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
2 uri
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
2 uri
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
2 uri
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
2 uri
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 1
2 uri
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
2 uri
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
2 uri
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
3 ure
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
3 ure
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
3 ure
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
3 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
4 ure
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
4 ure
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
5 ur
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tstih sporočil: 5.199
Zadnja sprememba: tstih 10.04.2018 11:12
[jeanmark]
Sicer lep zapis ampak ena ključnih sprememb po moje bo, da se bo lastništvo avtomobila v glavnem zamenjalo z najemom. In da se bodo tudi vozila krepko spremenila, ker ne bo več potrebe, da voznik (in ostali) gledajo naprej.
Tole moje razmisljanje niso napovedi. Bolj provokacije za siritev razmisljanja izven okvirov clanka.

Kot supply sider sem preprican, da je zasedenost parkirisc na dobrih lokacijah posledica dejstva, da obstajajo. Vsako praznjenje parkirisca naredi parkirisce bolj privlacno za uporabo; nekako tako, kot vsako kapljico nafte, ki jo zahodnjaki trajnostno in krozno prihranimo, z veseljem porabijo Kitajci. PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.

Podobno supply side je tudi moje razmisljanje o izposoji vozil, ki v Londonu nadomesca lastnistvo. Po moje le do trenutka, ko London postane prometno prijetnejsi. PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.

Slovenija je prometno zelo prijetna. In prebivalstvo ne raste. Nasa edina prava motnja je (prometno) precej neprijeten in nekompetentnen zupan glavnega mesta. Tako, da si zlahka predstavljam tudi trend v drugo smer. Zaradi varnejsega in hitrejsega prometa se zna transport celo individualizirati in dobimo vsak svojo kapsulo. PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.

Je pa seveda zanimiv razmislek, ali se gospodarstvo sploh usmeri v drugacno resitev za mesta s 60.000 prebivalci na km2 in za mesta s 600 prebivalci na km2 - ali pa nadaljujejo s prakso one size fits all. Ce to slednje, potem smo obsojeni na sprejemanje prakse velikih mest, pa ceprav je nasa glavna (in edina) prednost, da to nismo in da nam tega ni treba. In bomo na koncu vsi vozili kolesa, kot v Pekingu. PROVOKACIJA: Politiki bodo neprijetnosti (deljenje, drazje parkiranje in voznja v mestu) skusali razglasili za prijetne in jih zapisati v zakone.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2706658

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 10.04.2018 11:21
[tstih]
PROVOKACIJA: Prijetnejsih parkirisc ne bo.
PROVOKACIJA: Prijetnejsega prometa ne bo.
PROVOKACIJA: Manj vozil ne bo.
To niso nobene provokacije, ker raziskave o vplivu uberjevih nizkih tarif v ZDA (ki jih subvencionirajo VCji, hvala) kazejo tocno to kar ti pises. Ce se lahko nekdo z Uberjem pelje za $5 ali pa mora placati $3 za javni promet, bo vedno izbral uber.

Strani: 1