Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kia, ki vam jo bodo mnogi zavidali
Strani: 1 2
sporočil: 638
Avto raketa, 50k ojrov; nato pa vzet v roke Macolo in zbit iz
strehe poceni Anteno !
Če pa to paše na bilo katero limuzino, ma kaj, na bilo kateri avto !? dizaster
Če pa to paše na bilo katero limuzino, ma kaj, na bilo kateri avto !? dizaster
sporočil: 2.002
OK, za ta denar glede na konkurenco zanimiv za pogledat. Sicer pa
je še malce staromoden po motorju in porabi, pa tudi kakem
materialu v notranjosti, na primer poceni stara plastika na sredi
volana, izdelava in opremljenost prtljažnega prostora. Za 60K se
pričakuje vseeno več. Če se ne bo kvaril kot konkurenca proti
kateri pogleduje, pa morda lahko koga celo premami.
sporočil: 768
Kia je samo kia. Ne hvala..korejske avte naj kupuje pač kdor si to
želi..! Tale je morda vredna do 25k eur...ostalo je preveč. Se je
nikoli več ne moreš znebiti..!
sporočil: 14.456
je hudo privlačen, že kar nastopaški kupeŠe enkrat pogledal sliko, če se mi je zmešalo, pa se mi ni. Nehal brat. Lahko noč, prosim, ugasnite luč, hvala.
sporočil: 18.363
Vstop v prestižni razred ni enostaven. Samo turbopolnilniki in
veliko valjev je premalo. Omenjeni avto je lahko "socialni"
ferrari:-). Joke. Sem videl reklamo. Res pa je, da avto ni slab, po
zapisanem. Lep dan.
sporočil: 58
Res ne razumem, zakaj smo slovenčki tako omejeni glede
avtomobilskih znamk in tega, da so lahko dobri avtomobili le
nemški. Pa saj so še Nemci zapisali (pa ne zgolj enkrat ali v samo
eni avtomobilistični reviji), da je Stinger veliko boljši od recimo
enako dragega VW Arteona, ki ponuja za 60K eurov precej manj v
smislu oblike, materialov, moči in športnosti.
sporočil: 508
analogno korejskim avtom se pa samsung telefone sprejema kot top
produkt tako po kvaliteti kot ceni.
sporočil: 1.153
Nekako se mi dozdeva da je ceno avtomobila vedno štarta z vgrajenim
motorjem,ki pa tako na oko določia 40% osnovne cene avtomobila.
Upam da nisem usekal prevec mimo z mojo oceno. Saj pri Alfi Gulii
nanese cenovni razpon "double" odvisno od vgrajenega motorja.Pa
pustimo ob strani "drzavne jasli" ob končni ceni avtomobila.
sporočil: 31.871
[Mitjek]... čuj, ti očitno www.bmw.si/sl/all-models.html , www.audi.si/modeli/vsi-modeli , www.volkswagen.si/mo...ed-modelov že dolgo nisi videl nobenega novega avta ...
Avto raketa, 50k ojrov; nato pa vzet v roke Macolo in zbit iz strehe poceni Anteno !
Če pa to paše na bilo katero limuzino, ma kaj, na bilo kateri avto !? dizaster
P.S.: ostalih evropskih avtov nisem nalimal, ker na totem forumu samo nemški avti nekaj veljajo ...
sporočil: 3.976
[MF-263863]Saj načeloma je morda res, po objektivnih kriterijih.
Res ne razumem, zakaj smo slovenčki tako omejeni glede avtomobilskih znamk in tega, da so lahko dobri avtomobili le nemški. Pa saj so še Nemci zapisali (pa ne zgolj enkrat ali v samo eni avtomobilistični reviji), da je Stinger veliko boljši od recimo enako dragega VW Arteona, ki ponuja za 60K eurov precej manj v smislu oblike, materialov, moči in športnosti.
Problem, je, ker se avti ne prodajajo samo na podlagi objektivnih kriterijev, zlasti taki za 60 jurjev ne.
Glede Arteona - sem šel googlat kakšen je, pa se mi zdi veliko boljša oblika kot Kia Stinger. Če gledam samo karoserijsko obliko, me kar nekoliko mika, da bi kaj takega imel, medtem ko me Stinger vizualno niti najmanj ne gane
Je pa Stinger tudi očitno športnejši in na voljo tudi z V6, ki je pri VW ne moreš dobiti. So pa tudi Stingerji s štirivaljniki dražji od Arteona - kaj misliš, koliko Slovencev (pa ne samo Slovencev) bi plačalo za Kio 5 jurjev več kot za VW? Get real.
sporočil: 3.976
[mc]Ker tudi so.
analogno korejskim avtom se pa samsung telefone sprejema kot top produkt tako po kvaliteti kot ceni.
Ampak avtomobilski trg je popolnoma drugačen od trga telefonov in drugih elektronskih gadgetov.
sporočil: 31.871
[notomi]... evo, jaz sem čudak, ker si kupim avto, da ga z veseljem vozim, ne pa da ga čim dražje prodam, ko ga ne vozim več ...
Kia je samo kia. Ne hvala..korejske avte naj kupuje pač kdor si to želi..! Tale je morda vredna do 25k eur...ostalo je preveč. Se je nikoli več ne moreš znebiti..!
P.S.: za Stingerja ne dam 60 jurjev, ker bi bil vreden samo 25 jurjev, ampak ker za noben avto ne dam 60 jurjev ...
sporočil: 1.623
Zadnja sprememba: moon 05.04.2018 10:25
[najobj]Vsak ima svoje veselje.. eni na dopuste, drugi v cegle, tretji v pleh, cetrti v babe.. ni da ni...
> [notomi]
> Kia je samo kia. Ne hvala..korejske avte naj kupuje pač kdor si to želi..! Tale je morda vredna do 25k eur...ostalo je preveč. Se je nikoli več ne moreš znebiti..!
... evo, jaz sem čudak, ker si kupim avto, da ga z veseljem vozim, ne pa da ga čim dražje prodam, ko ga ne vozim več ...
P.S.: za Stingerja ne dam 60 jurjev, ker bi bil vreden samo 25 jurjev, ampak ker za noben avto ne dam 60 jurjev ...
sporočil: 31.871
[moon]
> [najobj]
> > [notomi]
> > Kia je samo kia. Ne hvala..korejske avte naj kupuje pač kdor si to želi..! Tale je morda vredna do 25k eur...ostalo je preveč. Se je nikoli več ne moreš znebiti..!
> ... evo, jaz sem čudak, ker si kupim avto, da ga z veseljem vozim, ne pa da ga čim dražje prodam, ko ga ne vozim več ...
>
> P.S.: za Stingerja ne dam 60 jurjev, ker bi bil vreden samo 25 jurjev, ampak ker za noben avto ne dam 60 jurjev ...
Vsak ima svoje veselje.. eni na dopuste, drugi v cegle, tretji v pleh, cetrti v babe.. ni da ni...... ja, zato pa sem napisal, da si kupim avto zato, da ga z veseljem vozim, ne pa da ga čim dražje prodam, ko ga ne vozim več ...
sporočil: 508
govorim o tržni percepciji češ korejski avto.
Ko pa je nekdo omenil Alfa Romeo. Alfa Romeo danes prodaja 4 modele od tega sta 2 zastarela,
medtem ko Kia/Hyundai stalno širi svoj asortiman in korak za korakom ponuja več za manj denarja.
Govorimo o 100-let staremu podjetju vs. pol mlajšemu.
pozicija:nimam korejskega avta žal pa tudi alfe ne:)
Ko pa je nekdo omenil Alfa Romeo. Alfa Romeo danes prodaja 4 modele od tega sta 2 zastarela,
medtem ko Kia/Hyundai stalno širi svoj asortiman in korak za korakom ponuja več za manj denarja.
Govorimo o 100-let staremu podjetju vs. pol mlajšemu.
pozicija:nimam korejskega avta žal pa tudi alfe ne:)
sporočil: 1.628
Ja, osedenost na nemsški pleh je ene vrste bolezen. Pri nas
kronična in zanjo ni zdravila.
sporočil: 970
[mc]Percepcija slovenkega kupca je še vedno pri Kii da je to poceni korejc, Alfa pa italijanski jajc. Slednja je po dolgih letih končno spet začela nekaj migat pri razvoju. Pri Kii se kupujejo predvsem ugodni/akcijski modeli (Ceed in Sportage), dražja Optima ali pa Sorento sta že bolj eksota na cesti. Italijanska jajca se kupujejo pa predvsem rabljena (verjetno zato ker jih potem folk tako rad popravlja :)
govorim o tržni percepciji češ korejski avto.
Ko pa je nekdo omenil Alfa Romeo. Alfa Romeo danes prodaja 4 modele od tega sta 2 zastarela,
medtem ko Kia/Hyundai stalno širi svoj asortiman in korak za korakom ponuja več za manj denarja.
Govorimo o 100-let staremu podjetju vs. pol mlajšemu.
pozicija:nimam korejskega avta žal pa tudi alfe ne:)
sporočil: 3.976
Zadnja sprememba: anon-20668 05.04.2018 13:50
[mc]Tudi jaz govorim o tržni percepciji. A je tako težko razumeti, da v glavah večine kupcev po vsem svetu so švabski (pa švedski) avti percipirani kot top šit?
govorim o tržni percepciji češ korejski avto.
Ko pa je nekdo omenil Alfa Romeo. Alfa Romeo danes prodaja 4 modele od tega sta 2 zastarela,
medtem ko Kia/Hyundai stalno širi svoj asortiman in korak za korakom ponuja več za manj denarja.
Govorimo o 100-let staremu podjetju vs. pol mlajšemu.
In pri telefonih ne gre za pol mlajše podjetje napram 100-letni Alfi. Mobilni telefoni so mlada branža, stara recimo 20 let, specifično v pojavni obliki smartphona
pa slabih 10 let. Samsung si je v zadnjih letih na področju smartphonov ustvaril ime, tako kot si ga je Mercedes ali BMW na področju avtov pred desetletji.
Ampak avto je čisto drugačna zadeva kot telefon. Za začetek telefon ljudje menjajo na leto-dve in strošek nakupa je trimestna cifra. Pri avtu je večinoma petmestna.
Da ne gremo naprej v psihološke vidike.
In ja, Korejec pri avtih "stalno širi svoj asortiman in korak za korakom ponuja več za manj denarja" - jasno. Ampak tukaj gre za ponudbo avtov, ki so "appliances", prevozno sredstvo, ki naj bo čim cenejše in zanesljivejše.
Pač nekaj, s čimer boš prevažal otroke v šolo, svojo rit do šihta, pa familijo na dopust. S čim manj težavami in stroški.
To ne gre skupaj z zmogljivim športnim avtom, ki si ga bo poželel nekdo z 50-60 jurji odvečnega denarja za svoje veselje, luksuz in nečimrnost.
Mercedes, BMW, Porsche, tudi Alfa Romeo - to so znamke, ki so že dolgo časa delale 'malo boljše avtomobile', ne osnovnih prevoznih sredstev za množice. Kia/Hyundai niti pod razno nista v tem klubu in vprašanje, če kdaj bosta.
Pa naj dam en, sicer v marsičem drugačen, primer in sicer VW Touareg: pri nas in nasploh v EU ne vihamo nosu nad njim; v ZDA pa ni bil prodajno uspešen, ker je bil le nekaj jurjev cenejši od Porsche Cayenna ali Audija Q7 - Američan, ki je želel zapravit denar v tem velikostnem rangu, je seveda raje vzel zvenečo znamko in ne tam nekega VW (namreč, medtem ko je v EU in sploh pri nas, VW v percepciji ljudi že nekoliko blizu slovesu premium znamk, v ZDA nikakor ni tako).
Kia/Hyundai se lahko kosa s konkurenco v segmentih običajnih vozil, kjer je pri odločitvi za nakup ključno pomemben vsak tisočak nižje cene ali dodatno leto garancije. Avti za 50 jurjev in več so pa drug svet.
sporočil: 508
[abrame]očitno
Ja, osedenost na nemsški pleh je ene vrste bolezen. Pri nas kronična in zanjo ni zdravila
sporočil: 4.340
[republican]Če imaš ti take izkušnje, tudi prav. Pri meni velja: "Enkrat Kia, nikoli več Kia!"
> [notomi]
> Se je nikoli več ne moreš znebiti..!
Enkrat Kia, za vedno Kia :)
sporočil: 4.340
[republican]Tisto se da razumeti na več načinov. Sicer pa se očitno vsi strinjamo, da je lastnik Kie samo dvakrat vesel - ko jo kupi in ko jo proda.
Nisi razumel ;)
sporočil: 638
Zadnja sprememba: Mitjek 06.04.2018 07:28
Res je. Evropskih nisem nalimal, ker so štinker šrot !
sporočil: 31.871
Zadnja sprememba: najobj 06.04.2018 10:05
[Mitjek]... čuj, ker me očitno nisi razumel, sem jaz tote nemške avte nalimal zato, ker imajo čisto vsi (dražji) modeli na strehi točno takšno anteno, kot jo ima Kia Stinger in ki bi jo ti z macolo razbil ...
Res je. Evropskih nisem nalimal, ker so štinker šrot !
P.S.: na totem forumu vsi dobro vemo, da so v Poljski, Slovaški in Romuniji narejeni nemški avti najboljši na svetu, zato je vseh drugih avtomobilih brezveze razpravljat ...
sporočil: 58
Kaj pa boš z Alfo, razen, če jo raje gledaš na avtovleki kot na
cesti. Poglej si statistiko okvar za AR in Kio. Kia je povsem na
vrhu oziroma tam, kjer je bila včasih Toyota, Alfa je pa točno tam,
kjer je vedno bila, nekje povsem na dnu.
sporočil: 58
Kakšna je pa antena na bavarcih? Enaka...eni ste pa res ustvarjeni
zgolj za kritiziranje.
sporočil: 58
Super, da ti je tako zelo všeč Arteon. Meni pač ni, pa sem si ga
zelo dobro ogledal in se povsem strinjam s tistim, kar pišejo v
Autobildu pri primerjavi s Stingerjem. Pravijo namreč, da je Arteon
v osnovi vseeno samo zelo dolg Golf, da izgleda znotraj kot
službeni passat mojega svaka, da ima za 50K neugleden head up
displej , da ima zelo drago doplačilno opremo, da mu manjkata dva
valja in da princip da se vse jemlje iz iste police ne deluje...
sporočil: 3.976
[MF-263863]Ti ne bom ugovarjal, verjamem. Všeč mi je zunanja oblika karoserije, pa še to zgolj v primerjavi s Kia Stinger, ki je pač tipična Kia - in mi ne izgleda dobro.
Super, da ti je tako zelo všeč Arteon. Meni pač ni, pa sem si ga zelo dobro ogledal in se povsem strinjam s tistim, kar pišejo v Autobildu pri primerjavi s Stingerjem. Pravijo namreč, da je Arteon v osnovi vseeno samo zelo dolg Golf
Meni so praktično vsi japonski in korejski avti po obliki ali dolgočasni ali pa grdi, evropski imajo ponavadi neprimerno boljši dizajn.
V ostale podrobnosti Arteon vs Stinger se pa ne poglabljam, itak me ne zanimajo evropski avti, azijski pa še manj.
Ampak v splošnem moram pa dodat še komentar glede nemških avtov: so odlični stroji, večinoma ponujajo dober "paket" kombinacije všečne zunanje oblike, ergonomske zasnove in inženirstva.
Pred 10 leti sem imel priložnost dalj časa vzporedno primerjati takratni verziji VW Golfa in Toyote Auris. Sploh ni bilo primerjave, kako je bil VW čisto v vsem boljši kot Toyote. Pravzaprav se mi je zdel tudi npr. Renault Megane precej prijetnejši za vozit kot Toyota; vsaj kot nov avto je bil Renault vsekakor boljši. Vprašanje je le kaj je s kvaliteto čez 5 let, ampak to je vprašanje bolj pri Renaultu, pri ustrezno vzdrževanem VW niti ni ne.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 07.04.2018 16:11
[tes]Spremljal sem znanca v BMW salon. Zanimalo ga je razstavljeno vozilo s ceno cc. 55 tisočakov, potem je začelo...Boste nova kolesa, ga vpraša prodajalec...Saj ima kolesa, bleknem...saj to niso kolesa za vozit...boste drugi volan...porkaduš, saj ima volan...saj to sploh ni volan...in je ta pogovor, sicer brez mene, potekal še nekaj časa. Torej, razstavljen je bil gol model, tako kot gol tank ali borbeno letalo brez orožja, brez opreme...Ne bi želel krivico delati, ker je od tega že kar nekaj časa, zdi se pa mi, da je na koncu avto z vsemi izbranimi opcijami bil cc. 80 jurjev...
Nekako se mi dozdeva da je ceno avtomobila vedno štarta z vgrajenim motorjem,ki pa tako na oko določia 40% osnovne cene avtomobila. Upam da nisem usekal prevec mimo z mojo oceno. Saj pri Alfi Gulii nanese cenovni razpon "double" odvisno od vgrajenega motorja.Pa pustimo ob strani "drzavne jasli" ob končni ceni avtomobila.
Strani: 1 2