Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PyotrNovak sporočil: 5.775
čas vnosa: 03.04.18 19:04
Tesla missed its Model 3 production target...but investors are still relieved. Tesla increased Model 3 production throughout the first quarter but fell short of its goal of producing 2,500 Model 3s a week by the end of the quarter. ... Tesla produced nearly 35,000 vehicles in its first ...
During the last week of the quarter, the electric-car maker produced 2,020 Model 3s, coming up short of its goal to produce 2,500 Model 3 sedans a week.

Torej trenutna letna proizvodnja cca 100.000. Shorterji pa na strik.

VSAKA nova tehnologija ima začetne težave. Tudi prvih nekaj raket je razbil, sedaj jih pa strelja po tekočem traku, za ceno ki ji NIHČE na svetu ne more konkurirati.

www.cnbc.com/2018/04...arter.html

Vedno igra totalno igro. Če mu uspe spleglati proizvodnjo z roboti, bodo ostali proizvajalci vpisani med: žalujoči ostali.


Tudi največji pred njim so imeli tak model:

Nov 4, 2014 - Amazon recently announced a staggering $437 million loss over the third quarter. ... What Will Amazon Look Like When It Grows Up? .... It's Bezos' most astonishing feat, being able to play with other people's money (shareholders and the buyers of Amazon's extravagant bond offerings) for so long.

Torej??? Evropejček enostavno NE more razumeti US poslovnosti. Preveč betona in tradicij v glavi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705832

Strani: 1

sopranos sporočil: 11.404
[PyotrNovak]
Tesla missed its Model 3 production target...but investors are still relieved. Tesla increased Model 3 production throughout the first quarter but fell short of its goal of producing 2,500 Model 3s a week by the end of the quarter. ... Tesla produced nearly 35,000 vehicles in its first ...
During the last week of the quarter, the electric-car maker produced 2,020 Model 3s, coming up short of its goal to produce 2,500 Model 3 sedans a week.

Torej trenutna letna proizvodnja cca 100.000. Shorterji pa na strik.
Shorterji so zaenkrat v plusu, tako da res ne vem zakaj bi se oni sekirali.

Kar se pa letne proizvodnje tiče, ne pozabimo, da ima Tesla prodanih več kot 500.000 vozil Model 3, ki jih ni v stanju dostaviti.

Da je zadnji mesec Tesla povečala proizvodnjo Modela 3 je ustavila proizvodnjo ostalih vozil in delavce prerazporedila na Model 3. Tako da bo v aprilu proizvodnja Modela 3 glede na marec padla. In potem bodo junija spet izvedli podobno foro.

Bo zanimivo videti koliko vozil Modela 3 bodo dostavili konec leta 2018. Sploh je pa hecno, da se pogovarjamo o tem. Toyote, Renaulta, VW itd. nihče ne sprašuje ali so za 20, 30, 50% zgrešili napovedi proizvodnje. Konec leta samo sporočijo koliko vozil so proizvedli, kakšen dobiček so naredili itd.

Pri Tesli je pa povsem normalno, da se pogovarjamo ali ima denarja za 4 ali 6 mesecev preden jim ga zmanjka. Tudi če je avto slabo narejen in ga morajo popraviti nikogar ne gane. To da je produkcija še vedno več kot 50% nižja od napovedane in obljubljene ni problem.
VSAKA nova tehnologija ima začetne težave. Tudi prvih nekaj raket je razbil, sedaj jih pa strelja po tekočem traku, za ceno ki ji NIHČE na svetu ne more konkurirati.
Rakete so rakete. Avti so pa avti. Ne vem zakaj govoriš o hruškah, če se pogovarjamo o jabolkih.
www.cnbc.com/2018/04...arter.html
Je treba brati tako pozitivne kot negativne novice. Med pozitivnimi je seveda ta, da povečuje proizvodnjo. Med negativnimi je pa ta, da zaostaja za svojimi lastnimi napovedmi. In da je te napovedi že večkrat spremenil (prestavil v prihodnost in znižal pričakovano cifro). Druga stvar, ki jo seveda verniki nočete videti je ta, da imajo težave s kvaliteto izdelave. In da se tega lotevajo tako, da rešujejo zadevo naknadno, s popravili. To pa pomeni, da se jim stroški izjemno višajo. Strokovnjaki za produkcijo vozil so tudi izjemno skeptični do avtomatizacije v zaključni fazi. Ker je v praksi veliko dražja kot teoriji - strošek robotov, strošek inženirjev, problem z detekcijo defektov itd. Skratka prosto po Musku so vsi ostali proizvajalci nesposobni bebci, ki raje zaposlujejo ljudi kot robote. Ker nikomur izmed njih ni padlo na pamet, da bi izločil delavce iz proizvodnega procesa in jih nadomestil z roboti.
Vedno igra totalno igro. Če mu uspe spleglati proizvodnjo z roboti, bodo ostali proizvajalci vpisani med: žalujoči ostali.


Tudi največji pred njim so imeli tak model:

Nov 4, 2014 - Amazon recently announced a staggering $437 million loss over the third quarter. ... What Will Amazon Look Like When It Grows Up? .... It's Bezos' most astonishing feat, being able to play with other people's money (shareholders and the buyers of Amazon's extravagant bond offerings) for so long.
Spet mešaš hruške in jabolka. Amazon je bil sposoben ustvarjati dobiček, ampak se je Bezos odločil, da ga ne bo, ker bo raje rasel. Ko so na eni točki investitorji postali že precej živčni, je hitro prikazal dobiček. S tem, da je Amazon res noro rastel.
Torej??? Evropejček enostavno NE more razumeti US poslovnosti. Preveč betona in tradicij v glavi.
Glavni shorterji so Američani, tako da že v osnovi pade tvoj argument.

Jaz približno razumem ameriški poslovni model. Samo za kaj takega potrebuješ ogromno denarja, pravo okolje in ogromen domač trg. Kitajci to dobro vedo, zato so Američani tudi vedno bolj živčni. Z razdrobljeno Evropo brez kompasa poslovati je nekaj, poslovati z enotno in fokusirano Kitajsko je pa nekaj drugega.

Tesla ni noben start-up več. Ampak je staro že skoraj 15 let in že ves čas posluje z izgubo. Glede na to, da sedaj tudi drugi avtomobilisti močno vlagajo v EV res ne vidim po kakšni logiki bi lahko tukaj Tesla izvedla nekaj podobnega kot je izvedel Apple.

Kljub vsemu zapisanemu ne pravim, da je prihodnost v dizlih ali bencinarjih. Pravim pa, da mora vsak slej kot prej stopiti na realna tla. In tudi Tesla bo morala.

Strani: 1