Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako Jože Mermal skladišča spreminja v testni center za samovozeče avte
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2705790] 04.04.18 12:45 · odgovor na: (# 2705781)
[matjazfinance]Mene pa zanima, kdo je sploh ciljna publika za nakup teh samovozov. Ker opcij, kjer lahko samo sediš v prevoznem sredstvu in delaš kar ti paše je že sedaj dovolj, recimo bus, vlak, taxi... in nekatere so celo cenejše tudi od 20 let starega Clia, pa se ljudje kar še nočejo navdušiti zanje :)
Ampak tudi če bi bilo, opozarjam pa da bodo tukaj zelo spolzka tla: samovozi bodo bistveno dražji od navadnih avtov, večina si jih ne bo mogla privoščiti. Se vam zdi verjetno, da se bo 90-95% populacije pustilo, da jih efektivno vržemo dol s cest?
Pa še en vidik: "ali je moralno sporno, da gospod in gospa Novak svoje otroke vozita v 20 let starem Cliotu, če vemo da so njuni otroci zato v x-krat večji nevarnosti, kot če bi se prevažali v novem Volvo XC60?" (naj jedo potico press)
Ampak tole je bil vse skupaj samo filozofski obvoz, še vedno ostaja konkreten tehnični problem samovozov, ki še ni rešen in ne bo kar nekaj časa, pa če si navdušenci še tako zatiskate oči.
Če smo ostali, ki smo bolj treznih glav, zato "ludisti", so be it.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705790
Strani: 1
[#2705791] 04.04.18 12:52 · odgovor na: (# 2705790)
[bacco979]Dober point. Pa še ena opcija obstaja, lasten avto z najetim šoferjem :)
Mene pa zanima, kdo je sploh ciljna publika za nakup teh samovozov. Ker opcij, kjer lahko samo sediš v prevoznem sredstvu in delaš kar ti paše je že sedaj dovolj, recimo bus, vlak, taxi...
[#2705842] 04.04.18 16:04 · odgovor na: (# 2705790)
[bacco979]Odpira precej radikalne nove moznosti. Dajmo jih nasteti le nekaj:
Mene pa zanima, kdo je sploh ciljna publika za nakup teh samovozov. Ker opcij, kjer lahko samo sediš v prevoznem sredstvu in delaš kar ti paše je že sedaj dovolj, recimo bus, vlak, taxi... in nekatere so celo cenejše tudi od 20 let starega Clia, pa se ljudje kar še nočejo navdušiti zanje :)
- vsi ljudje brez izpita (npr. upokojenci) se lahko samostojno in brez voznega reda prevazajo naokoli,
- splosno: clan gospodinjstva avto uporablja le v casu, ko se vozi t.j. ceprav se morda odpelje v sluzbo z njim, avtu ni treba ostati 8 ur v garazi; lahko se odpelje pred solo pobrat otroke, jih pelje domov in potem pobere starsa v sluzbah,
- na dolgi poti se lahko v njem spi in medtem ko vozi je lahko mobilna pisarna,
- za taksije, avtobuse in kamijone je strosek amortizacijo vozila, stroska soferja pa ni vec,
- ni vec "danes ne pijem, ker vozim", ali "natakar, taksi prosim",
- manj problemov s parkiranjem, saj se avto lahko odpelje parkirat sam in se ga poklice z mobilnim telefonom,
...
[#2706047] 05.04.18 18:10 · odgovor na: (# 2705790)
[bacco979]Jaz takoj. Ker bolj duhamornega početja, kot je vožnja po avtocesti 100, 200 km ali več v eno smer in še isti dan nazaj, pač ni.
Mene pa zanima, kdo je sploh ciljna publika za nakup teh samovozov. Ker opcij, kjer lahko samo sediš v prevoznem sredstvu in delaš kar ti paše je že sedaj dovolj, recimo bus, vlak, taxi... in nekatere so celo cenejše tudi od 20 let starega Clia, pa se ljudje kar še nočejo navdušiti zanje :)
Vožnja je izguba časa, zato težko razumem ljudi, ki želijo sami voziti avto. V čem je užitek? Res nimajo pametnejšega dela kot je vrtenje volana?
Strani: 1