Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.04.2018 19:30
[tstih]
> [bc123a]
> > [tstih]
> > Zaceti iz nic in z juniorji na tem podrocju pa je tezko oz. to lahko cveti le v centrih odlicnosti in na subvencijah, tezko pa konkurira s spico oz prodaja ven iz tega habitata. Npr. Teslov razvoj vodi Karpathy
> Karpathy je luzer. Nikoli se ne vsedem v avto, za katerim stoji ekipa okrog FeiFei, ker je njihova metodologija dizaster, sam karpathy pa niti ne razume, kaj je z njo narobe.

:) Morda bi morali opozoriti Stanford in Teslo.

> So v drugih ekipah bistveno bolj razumni ljudje (se v Uberju, odkar so nogirali Lewandovskega).
> Mark my words, ljudje kot so Karpathy, ki so cheerleaderji AI, bodo naredili najvec skode AI in njenim aplikacijam. Ker karpathy je ze nekaj let razlagal da so nevronske mreze presegle performanse ljudi, kar lahko tako samozavestno razlaga samo nekdo ki je neumen, ali pa neiskren - blago receno. Obstajajo se hujsi izraz. No, karpathy ziher ni neumen.

To je odvisno od problema, ki ga resujejo. Nedvomno so na dolocenih podrocjih ze zelo lepo presegle performanse ljudi.
Seveda, nevronske mreze lahko fajn natreniras na razmeroma ozko zastavljene probleme. Recimo razpoznavanje 20 pasem psov (pri cemer ves da je na sliki pes). Ljudem so take naloge itak neznosno tezke.

Ugotoviti ali je na sliki pes, no tu pa se lahko nevronske mreze obrisejo pod nosom v primerjavi s clovekom.

(in ugani katera sposobnost je kriticna za avtomatizacijo opravil kot je avtonomni avto)

Ciljam na to, da je Karpathy (pa ne samo on, on je ociten primerek) zavajal, in da bo to imelo se hude in nepotrebne posledice za razvoj podrocja. Osebno celo mislim, da obstaja tveganje, da ljudje nikoli ne bodo pozrli samovozecih avtov, ker bo njihovo delovanje (in posledicno napake) tako razlicno od cloveskega. Cheerleaderji problem kvecjemu potencirajo, ga ne resujejo.

Recimo, dosti pove to, da je oni iz Appla vozil avto na servis, oziroma se pritozeval familiji (ne vemo se tocno, tudi Tesla lahko tu malo zavaja), ker je avtopilot "nenadoma zavijal v ovire". Kaze na bistveno nerazumevanje samovozecih tehnologij, SAE3 in navzgor. To ni napaka ki ti bi jo lahko popravil servis. To ni skripajoc feder ali odpadla matica. Za to, da se stvar "popravi" je treba cakati novo verzijo softverja. Ki ima, ce imas sreco malo manjso afiniteto do betonskih ovir. ALi pa ne, ce v tej rundi ucenja ni bil tvoj mejni primerek not.

Gre za nerazumevanje failure modes avtonomnih algoritmov. In clovek je bil ITjevec pri applu! Kaj sele ko bodo taksne avte v roke dobili tipi z malo pameti in dosti denarja. Bo organov za transplantacijo kolikor hoces (ce le uspejo gasilci hitro ugasnit ogenj). Sheesh, mogoce se bo splacalo kar tako, za ziher jetra ali pa srce zamenjati, ker bo pac priloznost in ful velika ponudba.

In pri mentaliteti, ki trenutno vlada v podrocju, ni za odpisati, da bomo cez nekaj let slisali o podobnih aretacijah:

www.cbsnews.com/news...-verruckt/

le da na podrocju avtonomne voznje.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705676

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
[bc123a]
> [tstih]
> > [bc123a]
> > > [tstih]
> > > Zaceti iz nic in z juniorji na tem podrocju pa je tezko oz. to lahko cveti le v centrih odlicnosti in na subvencijah, tezko pa konkurira s spico oz prodaja ven iz tega habitata. Npr. Teslov razvoj vodi Karpathy
> > Karpathy je luzer. Nikoli se ne vsedem v avto, za katerim stoji ekipa okrog FeiFei, ker je njihova metodologija dizaster, sam karpathy pa niti ne razume, kaj je z njo narobe.
>
> :) Morda bi morali opozoriti Stanford in Teslo.
>
> > So v drugih ekipah bistveno bolj razumni ljudje (se v Uberju, odkar so nogirali Lewandovskega).
> > Mark my words, ljudje kot so Karpathy, ki so cheerleaderji AI, bodo naredili najvec skode AI in njenim aplikacijam. Ker karpathy je ze nekaj let razlagal da so nevronske mreze presegle performanse ljudi, kar lahko tako samozavestno razlaga samo nekdo ki je neumen, ali pa neiskren - blago receno. Obstajajo se hujsi izraz. No, karpathy ziher ni neumen.
>
> To je odvisno od problema, ki ga resujejo. Nedvomno so na dolocenih podrocjih ze zelo lepo presegle performanse ljudi.

Seveda, nevronske mreze lahko fajn natreniras na razmeroma ozko zastavljene probleme. Recimo razpoznavanje 20 pasem psov (pri cemer ves da je na sliki pes). Ljudem so take naloge itak neznosno tezke.

Ugotoviti ali je na sliki pes, no tu pa se lahko nevronske mreze obrisejo pod nosom v primerjavi s clovekom.

(in ugani katera sposobnost je kriticna za avtomatizacijo opravil kot je avtonomni avto)

Ciljam na to, da je Karpathy (pa ne samo on, on je ociten primerek) zavajal, in da bo to imelo se hude in nepotrebne posledice za razvoj podrocja. Osebno celo mislim, da obstaja tveganje, da ljudje nikoli ne bodo pozrli samovozecih avtov, ker bo njihovo delovanje (in posledicno napake) tako razlicno od cloveskega. Cheerleaderji problem kvecjemu potencirajo, ga ne resujejo.

Recimo, dosti pove to, da je oni iz Appla vozil avto na servis, oziroma se pritozeval familiji (ne vemo se tocno, tudi Tesla lahko tu malo zavaja), ker je avtopilot "nenadoma zavijal v ovire". Kaze na bistveno nerazumevanje samovozecih tehnologij, SAE3 in navzgor. To ni napaka ki ti bi jo lahko popravil servis. To ni skripajoc feder ali odpadla matica. Za to, da se stvar "popravi" je treba cakati novo verzijo softverja. Ki ima, ce imas sreco malo manjso afiniteto do betonskih ovir. ALi pa ne, ce v tej rundi ucenja ni bil tvoj mejni primerek not.

Gre za nerazumevanje failure modes avtonomnih algoritmov. In clovek je bil ITjevec pri applu! Kaj sele ko bodo taksne avte v roke dobili tipi z malo pameti in dosti denarja. Bo organov za transplantacijo kolikor hoces (ce le uspejo gasilci hitro ugasnit ogenj). Sheesh, mogoce se bo splacalo kar tako, za ziher jetra ali pa srce zamenjati, ker bo pac priloznost in ful velika ponudba.

In pri mentaliteti, ki trenutno vlada v podrocju, ni za odpisati, da bomo cez nekaj let slisali o podobnih aretacijah:

www.cbsnews.com/news...-verruckt/

le da na podrocju avtonomne voznje.
Tstih je na stara leta pogruntal, da se da od marketinga in politiziranja dost bolje zivet kot od programiranja - in clovek se je pametno odlocil da bo pac ratal evangelist samovozov, kuj zelezo dokler je vroce.

Ljubitelji svobode in gospodarstva se ne moremo sprasevati kaj je res in kaj ni res, ampak kaj se proda. Resnica je za akademike, saj zato placujemo davke :-)))

Ce bi tudi ti svoje sposobnosti napel najprej za ureditev trgovanja s co2 kuponi, nato za spodbujanje startup okolja na slovenskem, na koncu pa se za svetovanje vladi pri ureditvi zakonodaje za priihajajoco blockchain revolucijo, bi zdaj imel ze toliko denarja, da bi bil v zaporu ker si kako #metoo tajnico za rit prijel.

Ampak ti kar vztrajas pri svojem skepticizmu in grenis in zaviras svetlo prihodnost. Grozn clovek :-)
tstih sporočil: 5.199
[bc123a]
> To je odvisno od problema, ki ga resujejo. Nedvomno so na dolocenih podrocjih ze zelo lepo presegle performanse ljudi.
Seveda, nevronske mreze lahko fajn natreniras na razmeroma ozko zastavljene probleme. Recimo razpoznavanje 20 pasem psov (pri cemer ves da je na sliki pes). Ljudem so take naloge itak neznosno tezke.
Ugotoviti ali je na sliki pes, no tu pa se lahko nevronske mreze obrisejo pod nosom v primerjavi s clovekom.
Kdaj ste pa zadnjič pognali konvolucijsko nevronsko mrežo na npr. DGX-1? V nekaj letih bo klasifikacija na ravni človeka; segmentacija še kakšno leto pozneje.
(in ugani katera sposobnost je kriticna za avtomatizacijo opravil kot je avtonomni avto)
Avtomobil tipično premore najrazličnejšo senzoriko, radar, lidar, kamero... Zaznave medsebojno usklajuje. Vsaka stvar, ki jo meri, od lidarja pa do vrtenja kolesa, mu viša zanesljivost; vse meritve pa nenehno usklajuje s feedbackom. Googlova vozila že pol leta avtonomno vozijo na Level 4. Kar pišete je skepsa, ki je skregana z napredkom, ki je že dejansko v produkciji na cestah.
Ciljam na to, da je Karpathy (pa ne samo on, on je ociten primerek) zavajal, in da bo to imelo se hude in nepotrebne posledice za razvoj podrocja. Osebno celo mislim, da obstaja tveganje, da ljudje nikoli ne bodo pozrli samovozecih avtov, ker bo njihovo delovanje (in posledicno napake) tako razlicno od cloveskega. Cheerleaderji problem kvecjemu potencirajo, ga ne resujejo.
Po moje pa ste na tem področju z znanjem ostali pri tehnologiji 2000-ih in ne poznate prijemov, ki se uprabljajo danes. Vsaj tako razberem iz tega, kar trdite.
Recimo, dosti pove to, da je oni iz Appla vozil avto na servis, oziroma se pritozeval familiji (ne vemo se tocno, tudi Tesla lahko tu malo zavaja), ker je avtopilot "nenadoma zavijal v ovire". Kaze na bistveno nerazumevanje samovozecih tehnologij, SAE3 in navzgor. To ni napaka ki ti bi jo lahko popravil servis. To ni skripajoc feder ali odpadla matica. Za to, da se stvar "popravi" je treba cakati novo verzijo softverja. Ki ima, ce imas sreco malo manjso afiniteto do betonskih ovir. ALi pa ne, ce v tej rundi ucenja ni bil tvoj mejni primerek not.
Pri navajanju zgodb je zelo pomembna letnica. Avtonomna vozila so pred tremi leti veljala za manj zanesljiva od ljudi. Danes imajo pri milijonih prevoženih kilometrov nižjo stopnjo nesreč od ljudi. Ker, človek tudi ni najbolj zanesljiv voznik.
Gre za nerazumevanje failure modes avtonomnih algoritmov. In clovek je bil ITjevec pri applu! Kaj sele ko bodo taksne avte v roke dobili tipi z malo pameti in dosti denarja. Bo organov za transplantacijo kolikor hoces (ce le uspejo gasilci hitro ugasnit ogenj). Sheesh, mogoce se bo splacalo kar tako, za ziher jetra ali pa srce zamenjati, ker bo pac priloznost in ful velika ponudba.
V prihodnjih petih letih bo avtonomno vozilo vsaj dvakrat bolj zanesljiv voznik od človeka. Ognjev na cesti pa nikoli ni manjkalo. Ni vprašanje, če bodo še, ampak če jih bo več ali manj.
In pri mentaliteti, ki trenutno vlada v podrocju, ni za odpisati, da bomo cez nekaj let slisali o podobnih aretacijah:
www.cbsnews.com/news...-verruckt/
le da na podrocju avtonomne voznje.
Po moje bo za mnoge zelo velik problem ta prihajajoči preskok med algoritemskimi in naučenimi stroji. Za algoritemske bo morda še lahko kdo odgovoren. Za naučene pa ravno toliko, kot je odgovoren nekdo, ki da mulcu pri 18tih letih, s 30 urami vožnje izpit. Ta prenos kontrole na stroje bo strašen. To, da je treba stroju zaupati na podlagi tega, koliko se je učil; brez da bi razumeli zakaj deluje bo zelo težko. Ne glede na to, da bodo bistveno boljši vozniki od ljudi. Kljub milijnom prevoženih kilometrov Za vsako resno nesrečno avtonomnega vozila v zadnjih letih vemo vsi.

Strani: 1