Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.04.2018 19:30
[tstih]
> [bc123a]
> > [tstih]
> > Zaceti iz nic in z juniorji na tem podrocju pa je tezko oz. to lahko cveti le v centrih odlicnosti in na subvencijah, tezko pa konkurira s spico oz prodaja ven iz tega habitata. Npr. Teslov razvoj vodi Karpathy
> Karpathy je luzer. Nikoli se ne vsedem v avto, za katerim stoji ekipa okrog FeiFei, ker je njihova metodologija dizaster, sam karpathy pa niti ne razume, kaj je z njo narobe.

:) Morda bi morali opozoriti Stanford in Teslo.

> So v drugih ekipah bistveno bolj razumni ljudje (se v Uberju, odkar so nogirali Lewandovskega).
> Mark my words, ljudje kot so Karpathy, ki so cheerleaderji AI, bodo naredili najvec skode AI in njenim aplikacijam. Ker karpathy je ze nekaj let razlagal da so nevronske mreze presegle performanse ljudi, kar lahko tako samozavestno razlaga samo nekdo ki je neumen, ali pa neiskren - blago receno. Obstajajo se hujsi izraz. No, karpathy ziher ni neumen.

To je odvisno od problema, ki ga resujejo. Nedvomno so na dolocenih podrocjih ze zelo lepo presegle performanse ljudi.
Seveda, nevronske mreze lahko fajn natreniras na razmeroma ozko zastavljene probleme. Recimo razpoznavanje 20 pasem psov (pri cemer ves da je na sliki pes). Ljudem so take naloge itak neznosno tezke.

Ugotoviti ali je na sliki pes, no tu pa se lahko nevronske mreze obrisejo pod nosom v primerjavi s clovekom.

(in ugani katera sposobnost je kriticna za avtomatizacijo opravil kot je avtonomni avto)

Ciljam na to, da je Karpathy (pa ne samo on, on je ociten primerek) zavajal, in da bo to imelo se hude in nepotrebne posledice za razvoj podrocja. Osebno celo mislim, da obstaja tveganje, da ljudje nikoli ne bodo pozrli samovozecih avtov, ker bo njihovo delovanje (in posledicno napake) tako razlicno od cloveskega. Cheerleaderji problem kvecjemu potencirajo, ga ne resujejo.

Recimo, dosti pove to, da je oni iz Appla vozil avto na servis, oziroma se pritozeval familiji (ne vemo se tocno, tudi Tesla lahko tu malo zavaja), ker je avtopilot "nenadoma zavijal v ovire". Kaze na bistveno nerazumevanje samovozecih tehnologij, SAE3 in navzgor. To ni napaka ki ti bi jo lahko popravil servis. To ni skripajoc feder ali odpadla matica. Za to, da se stvar "popravi" je treba cakati novo verzijo softverja. Ki ima, ce imas sreco malo manjso afiniteto do betonskih ovir. ALi pa ne, ce v tej rundi ucenja ni bil tvoj mejni primerek not.

Gre za nerazumevanje failure modes avtonomnih algoritmov. In clovek je bil ITjevec pri applu! Kaj sele ko bodo taksne avte v roke dobili tipi z malo pameti in dosti denarja. Bo organov za transplantacijo kolikor hoces (ce le uspejo gasilci hitro ugasnit ogenj). Sheesh, mogoce se bo splacalo kar tako, za ziher jetra ali pa srce zamenjati, ker bo pac priloznost in ful velika ponudba.

In pri mentaliteti, ki trenutno vlada v podrocju, ni za odpisati, da bomo cez nekaj let slisali o podobnih aretacijah:

www.cbsnews.com/news...-verruckt/

le da na podrocju avtonomne voznje.