Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[bc123a]
> [dronyx]
> >Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil.
>
> Ne vem če to res drži, ampak nekdo mi je razlagal, da so pri Tesli pozabili mehanizem za odklop akumulatorja vgradit na lahko dostopno mesto in so potem gasilce opremili s posebnimi kleščami, da pridejo do tega.
>
> www.tesla.com/sites/...ide_en.pdf

Ze ta opozorila na zacetku so dovolj, da se elektricnega avta ne dotaknem. PPE obleka? Da ne omenjam, da ce zapeljes v vodo, si mrtev se preden se utopis.

Zanima me mnenje g. Hocevarja...

"Warning: After deactivation, the high voltage circuit requires 2 minutes to de-energize."

Medtem ko ti pocasi goris.... noro.
Saj bo tudi folk v Silicijevi dolini minilo. Umrli v nesreči je bil inženir pri Applu.Si predstavljaš pogovore, ki jih bodo imeli - o tem kako je ta in ta iz tega in tega oddelka umrl v avtomobilski nesreči. Ke uslužbenci Appla, Googla, Facebooka itd. so bazen na katerega štarta Tesla. In da je tako zoglenel, da so ga lahko samo še kremirali, ni ravno najboljša reklama za Teslo.

Saj dokler so to posamični primeri ni take panike. Ampak več kot bo avtov, več bo takih dogodkov. Večja bo medijska pozornost. Se bodo na eni točki gasilci uprli. Pa zavarovalnice bodo malo premije dvignile.Ko gre pa za varnost, bodo pa ljudje raje dizle in bencinarje vozili kot pa tvegali, da umrejo v agoniji.