Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[0730ULtra3]
Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.

Pa ne samo to - recimo Rimac, s kateirm se je John Hammond razbil v oddaji Grand Tour, se je še naslednjih 5 dni samovžigal zahvaljujoč 8.000 baterijam v notranjosti :-)
Gasilci se ob teh nesrecah za glavo drzijo. Namrec, tesla svetuje da se baterijo zalije z 900 galonami vode. Ob tej zadnji nesreci, je imelo gasilsko vozilo 500 galon (kar je ocitno bilo dovolj za vse primere cestnih pozarov do sedaj), za dodatno vodo pa bi morali zapreti vse pasove ceste da bi napeljali slauf cez.

Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil. So baje direkt na teslo klicali in (ker je bila nesreca dovolj blizu) je kar ekspresno uletela ekipa inzenirjev od tesle, da je pomagala baterijo onesposobiti.

Ob vsem tem baje izjemna PR sreca za teslo, da se na oni sliki zgorele tesle ne vidi sezganega voznika, ker je ogenj kar nekaj casa gorel, preden so se gasilci odlocili, kaj narediti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705608

Strani: 1

dronyx sporočil: 4.602
Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil.
Ne vem če to res drži, ampak nekdo mi je razlagal, da so pri Tesli pozabili mehanizem za odklop akumulatorja vgradit na lahko dostopno mesto in so potem gasilce opremili s posebnimi kleščami, da pridejo do tega.

www.tesla.com/sites/...ide_en.pdf
najobj sporočil: 31.870
[bc123a]
> [0730ULtra3]
> Še zlasti zato, ker pravijo, da sploh ne vedo zakaj pride do takšnega izbruha požara. In da lahko ogenj gori tudi če se odvzame kisik. Noro.
>
> Pa ne samo to - recimo Rimac, s kateirm se je John Hammond razbil v oddaji Grand Tour, se je še naslednjih 5 dni samovžigal zahvaljujoč 8.000 baterijam v notranjosti :-)
Gasilci se ob teh nesrecah za glavo drzijo. Namrec, tesla svetuje da se baterijo zalije z 900 galonami vode. Ob tej zadnji nesreci, je imelo gasilsko vozilo 500 galon (kar je ocitno bilo dovolj za vse primere cestnih pozarov do sedaj), za dodatno vodo pa bi morali zapreti vse pasove ceste da bi napeljali slauf cez.

Potem, mehanizem, ki ga je tesla namenil gasilcem, da odklopijo/onesposobijo/deaktivirajo akumulator se je v nesreci unicil. So baje direkt na teslo klicali in (ker je bila nesreca dovolj blizu) je kar ekspresno uletela ekipa inzenirjev od tesle, da je pomagala baterijo onesposobiti.

Ob vsem tem baje izjemna PR sreca za teslo, da se na oni sliki zgorele tesle ne vidi sezganega voznika, ker je ogenj kar nekaj casa gorel, preden so se gasilci odlocili, kaj narediti.
... jebiga, treba je priznati, da je Musk res stručko za PR in če mene kaj vprašaš, to sploh ni bila sreča ampak cifra v dolarjih z dovolj nulami pred decimalno vejico ali piko ...

Strani: 1