6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
BMW marketing oddelek je en naboljsih na svetu, kapo dol in priklon do tal. Uspeli so poharati kar dve veliki skupini kupcev, ki samo narascata:

1. Apple new age techie believerje, yesovce in podobno ukravatano sodrgo tega sveta. Mors met bmw, visje v prehranjevalni verigi ko si, drazjega moras nabavit. (Sibka) konkurenca so razne elektro norosti a la Tesla, in kake tunning izvedbe drugih svabov.

2. Cefurjad tega sveta. Ce si taprav cefur, imas BMW. Konkurenca je Audi, ki ga nabavi kao samozavestni cefur, ki se kao ne mece ven s tem, da je cefur.

3. Potem so tukaj se razredi avtomanijakov ki radi vozijo na robu, ljubiteljev zadnjega pogona in gadgeterije, razred podjetniske drobnice ki mora pokazat da ima jajca, in se par takih razredov, ampak to so majhne mnozice in konkurence je veliko. Kljucni za uspeh sta prvi dve.

Kako lepo so v prodaji in dobicku prehiteli Mercedese, Jaguarje, Audije, in kao prestizne Volvote pa se kaka ameriska jajca - to je primer marketinga za v ucbenike. Dokler cefur (skoraj katerekoli drzave tega sveta) ne kupi BMW-ja do roba svoje kreditne sposobnosti, se zbuja prepoten v obcutju njemu nepojasnljive tesnobe, o kateri je pisal Kierkegaard (ki je tukaj prvic v zgodovini omenjen skupaj z BMW-ji) v izjemnem delu (prevedeno tudi v slovenscino) "Pojem tesnobe": en.wikipedia.org/wik...of_Anxiety

Moj najljubsi model je E39 - klasicna petka od letnika cca 98 do 2003, najraje 2.8 ali 3.0 170KW bencinar avtomatik. Cudovit izdelek v tistem casu, pomoje bo timeless classic in upam da bom v penziji imel cas, denar in potrpljenje, da si enega omislim.