Strani: 1

Morbus sporočil: 126
[#2705267] 31.03.18 11:06
Odgovori   +    1
Zato pa ze od letnika 2000 ni vec dobrga nemca. Production cost je su v podn kvaliteta pa tud.
abrame sporočil: 1.628
[#2705336] 31.03.18 19:26 · odgovor na: Morbus (#2705267)
Odgovori   +    0
Tehnološko so zaostali za konkurenco, cenovno pa še vedno nekako uspevajo, zaradi "neumnih" kupcev.
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2705339] 31.03.18 19:40 · odgovor na: abrame (#2705336)
Odgovori   +    0
[abrame]
Tehnološko so zaostali za konkurenco, cenovno pa še vedno nekako uspevajo, zaradi "neumnih" kupcev.
Kupci niso neumni , če so nemški avtomobili,kljub svoji nizki kvaliteti, čislini med kupci moramo to samo pozdraviti. Ker to koristi tudi nam majhnim podizvajalcem.
Vsaka pravljica pa res traja samo omejen čas in se enkrat konča. Jaz gledam npr. Kio - dizajn - to kar so delali 1995 do danes in za primerjavo z ljudskimvozom. Prav je imel ustanovitelj te fabrike, ki je pred smrt dejal, da prihodnost pripada močnejšim narodom z vzhoda.
abrame sporočil: 1.628
[#2705352] 01.04.18 08:23 · odgovor na: anon-204390 (#2705339)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: abrame 01.04.2018 08:31
Ne_um = neumnost je zagotivljena ustavna pravica, kar je dokazano npr, tudi na volitvah.
Če povprečen kupec, takih je v Srednji Evropi in tudi v Sloveniji veliko, ne zna preračunati kaj so možne koristi ki mu jih nudi konkurenčna ponudba, kupuje tisto v kar verjame ... Simple as That. To je logika!
Podizvajalske prednosti pozdravljam, vedno je dobro misliti tudi na bodčnost ....
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2705375] 01.04.18 16:36 · odgovor na: abrame (#2705352)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-204390 01.04.2018 16:52
[abrame]
Ne_um = neumnost je zagotivljena ustavna pravica, kar je dokazano npr, tudi na volitvah.
Če povprečen kupec, takih je v Srednji Evropi in tudi v Sloveniji veliko, ne zna preračunati kaj so možne koristi ki mu jih nudi konkurenčna ponudba, kupuje tisto v kar verjame ... Simple as That. To je logika!
Podizvajalske prednosti pozdravljam, vedno je dobro misliti tudi na bodčnost ....
Bodočnost pripada močnejšim. Evo zamo je en lep primer tehnološki spopad med VHS in Beta video formatom v preteklosti. Kljub temu, da je bila Beta po vseh tehničnih parametrih boljša od VHS-a, se je komercialno razširil VHS. Beta je ostala na ozki niši TV hiš in podobnih profilov... Eden od razlogov je bila tudi močna produkcija porno filmov na VHS-u. Na Beti namreč niso dovolili tovrstne produkcije. Nauk zgodbe pa je: ni nujno, da se tehnološko boljša rešitev tudi komercialno uveljavi (pa teh primerov imam še še nekaj na zalogi, da ne začnem zdaj brezveze predavat), ampak tista tehnologija, ki bolj sede širšim masam in je ravno še dovolj uspešna, da ni neuspešna :)
www.youtube.com/watc...tZcUAPRRac
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2705394] 01.04.18 19:52
Odgovori   +    3
BMW marketing oddelek je en naboljsih na svetu, kapo dol in priklon do tal. Uspeli so poharati kar dve veliki skupini kupcev, ki samo narascata:

1. Apple new age techie believerje, yesovce in podobno ukravatano sodrgo tega sveta. Mors met bmw, visje v prehranjevalni verigi ko si, drazjega moras nabavit. (Sibka) konkurenca so razne elektro norosti a la Tesla, in kake tunning izvedbe drugih svabov.

2. Cefurjad tega sveta. Ce si taprav cefur, imas BMW. Konkurenca je Audi, ki ga nabavi kao samozavestni cefur, ki se kao ne mece ven s tem, da je cefur.

3. Potem so tukaj se razredi avtomanijakov ki radi vozijo na robu, ljubiteljev zadnjega pogona in gadgeterije, razred podjetniske drobnice ki mora pokazat da ima jajca, in se par takih razredov, ampak to so majhne mnozice in konkurence je veliko. Kljucni za uspeh sta prvi dve.

Kako lepo so v prodaji in dobicku prehiteli Mercedese, Jaguarje, Audije, in kao prestizne Volvote pa se kaka ameriska jajca - to je primer marketinga za v ucbenike. Dokler cefur (skoraj katerekoli drzave tega sveta) ne kupi BMW-ja do roba svoje kreditne sposobnosti, se zbuja prepoten v obcutju njemu nepojasnljive tesnobe, o kateri je pisal Kierkegaard (ki je tukaj prvic v zgodovini omenjen skupaj z BMW-ji) v izjemnem delu (prevedeno tudi v slovenscino) "Pojem tesnobe": en.wikipedia.org/wik...of_Anxiety

Moj najljubsi model je E39 - klasicna petka od letnika cca 98 do 2003, najraje 2.8 ali 3.0 170KW bencinar avtomatik. Cudovit izdelek v tistem casu, pomoje bo timeless classic in upam da bom v penziji imel cas, denar in potrpljenje, da si enega omislim.

Strani: 1