31 sek
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier
30 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
1 ura
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
2 uri
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
3 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
7 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
7 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross

Strani: 1

tstih sporočil: 5.199
[#2705252] 31.03.18 09:20
Odgovori   +    4
Kdo pa se v Sloveniji ukvarja s tem?
spiderman sporočil: 1.741
[#2705255] 31.03.18 09:31 · odgovor na: tstih (#2705252)
Odgovori   +    6
Nimam pojma, si pa domišljam, da bi to znal biti spet en ultra dober posel.
najobj sporočil: 31.910
[#2705276] 31.03.18 12:40 · odgovor na: tstih (#2705252)
Odgovori   +    0
[tstih]
Kdo pa se v Sloveniji ukvarja s tem?
... čuj, ob fensi blockchain crowdfunding ICO-tih bi se jaz raje vprašal, s čem se v Sloveniji kdo ne ukvarja ...
tstih sporočil: 5.199
[#2705386] 01.04.18 18:16 · odgovor na: najobj (#2705276)
Odgovori   +    3
Čisto profesionalno me zanima, ker končujem izobraževanje za inženirja samovozečih vozil in doslej nisem spoznal nobenega Slovenca, ki deluje na tem področju. Zato me zanima kako je s tem "slovenskim sistemom" in kaj to sploh je? Na mojem izobraževanju so prisotni Google, Facebook, Mercedes, Tesla, BMW in bi bilo fino vedeti, ali gre v Sloveniji za kaj resnega, ali zgolj za uradniški projekt slash ICO slash subvencije?
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2705418] 02.04.18 00:14 · odgovor na: tstih (#2705386)
Odgovori   +    0
[tstih]
Čisto profesionalno me zanima, ker končujem izobraževanje za inženirja samovozečih vozil in doslej nisem spoznal nobenega Slovenca, ki deluje na tem področju. Zato me zanima kako je s tem "slovenskim sistemom" in kaj to sploh je? Na mojem izobraževanju so prisotni Google, Facebook, Mercedes, Tesla, BMW in bi bilo fino vedeti, ali gre v Sloveniji za kaj resnega, ali zgolj za uradniški projekt slash ICO slash subvencije?
Kaže, da se nekaj dogaja v okviru BTC. Več ne vem.

Glede dogajanja v Sloveniji pa se splača prebrat tole:
manager.finance.si/8...ja-janezov
manager.finance.si/8...samozavest

Nekatere stvari niso več samo takšne, kot smo jih vajeni. Ne trdim, da bomo zdaj-zdaj nova Švica, pravim samo, da se nekaj dogaja drugače kot doslej.
tstih sporočil: 5.199
[#2705421] 02.04.18 02:02 · odgovor na: BorutHocevar (#2705418)
Odgovori   +    4
[hocevarb]
Nekatere stvari niso več samo takšne, kot smo jih vajeni. Ne trdim, da bomo zdaj-zdaj nova Švica, pravim samo, da se nekaj dogaja drugače kot doslej.
Med kripto in umetno inteligenco je precejšnja razlika. Medtem, ko je prvo hype oz. catch the cash, je drugo dolgoročni trend, temelj naslednje revolucije. Vseh deset slovenskih kriptov čez dve leti ne bo vredno nič. En sam pionir v AI pa bi lahko postal nova Nokia. Zato sprašujem, če imamo kaj konkretnega, ali gre le za standardne centre odličnosti, evro sredstva, državno financiranje, pisma o nameri, itn.
0126Bacis sporočil: 3.025
[#2705541] 03.04.18 06:13 · odgovor na: tstih (#2705421)
Odgovori   +    3
ali gre le za standardne centre odličnosti, evro sredstva, državno financiranje, pisma o nameri, itn.
Samo to, gre za vzdrževanje prisesanega sektora.

Kaj pa si predstavljaš pod:
-unikatnega in enotnega slovenskega ekosistema za razvoj rešitev za samovozeča vozila
- digitalizacija in razogljičenje ključna za naš prihodnji sistem mobilnosti

Mnajka še krožni blockchain nadzor, pa bomo kompletni ;=)))

PS:
Ste ugotovili, da je komentiranje blokirano pri polovici EKO novic:
oe.finance.si/893178...soc-ogledi
oe.finance.si/893176...troomrezju
oe.finance.si/893174...ricne-avte
oe.finance.si/893178...-optimizem

Plačani članki ?????
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2705607] 03.04.18 14:31 · odgovor na: (#2705591)
Odgovori   +    1
[rename]
Če morda še nisi zasledil... siol.net/avtomoto/no...ika-463987
Hvala. Kolega Miloš Milač je bil tam in bo poročal.
bc123a sporočil: 48.253
[#2705609] 03.04.18 14:35
Odgovori   +    0
Tole je prvi april, a ne?

Sicer pa je nekdo komentiral, da ni dovolj da so cela mesta podrejena avtom (recimo tisti del, kjer je bila nesreca je blazno pedestrian unfriendly, ceprav je tam veliko ljudi, ki hodijo pes iz bliznje arene, kjer so koncerti), sedaj bodo pametnjakovici, ko se bo izkazalo, da so samovozeci avti dizaster in nesposobni voziti tudi po tako avtom prilagojeni okolici, predlagali, da se mesta prilagodi kar samovozecim avtom... groza.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2705637] 03.04.18 15:57 · odgovor na: (#2705634)
Odgovori   +    0
[rename]
Zamujate, Delo in še Žurnal vas je prehitel ;-)
ja...ni več moje področje :-)
pobalin sporočil: 14.456
[#2705719] 04.04.18 06:45 · odgovor na: (#2705634)
Odgovori   +    0
[rename]
Zamujate, Delo in še Žurnal vas je prehitel ;-)
Eh, oni stavijo samo na hitrost, Finance pa na strokovnost, temeljitost in kritično presojo pri poročanju.

Zdaj imam še en dober motiv več, da ne grem v javna skladišča, ker mi nič do tega, da bi postal kolateralna žrtev kakšnega buga v beta verziji soft- ali hardvera übervolkswagna.

Priporočam, da Mermal v prihvatiziranih javnih skladiščih odpre še bolnišnico, kjer bodo na nič hudega slutečih pacientih sproščeno testirali vse mogoče učinkovine tujih farmacevtskih firm in laboratorijev, oz. v piarovskem leporečenju: da "postavijo sistem za razvoj rešitev za testiranje novih zdravil". Potem bo Slovenija končno res pravi raj za R&D.
pobalin sporočil: 14.456
[#2705801] 04.04.18 13:33 · odgovor na: (#2705745)
Odgovori   +    0
[rename]
Pa saj ne bodo vozili po celem BTC-ju.
Po mojem bodo zgradili nek poligon, vsekakor zaprtega tipa.
Konec koncev po BTC-ju veljajo CPP in takšna (samovozeča) vozila na javne prometne površine sploh ne smejo.
Ja, to je super ideja, ker Vransko je predale daleč, predvsem pa je 123,16% zasedeno.

Milač direktno iz BTC, ekskluzivno za Finance:
Že konec aprila se bo po Ameriški ulici sam zapeljal audi A8*, v prihodnje pa bo mesto na obrobju Ljubljane tržilo skoraj vse, kar je povezano z dobo avtomobilov brez voznika.
V roke so si segli minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, ki je podprl projekt in obljubil**, da ga z neustrezno zakonodajo, ki bo skrbela za dovoljena preizkušanja in uporabe avtonomnih vozil, ne bo oviral. Obenem je Gašperšič podpisal sporazum z madžarsko vlado za preizkušanje tovrstnih vozil, vlada pa je v noveli zakona predvidela tudi možnost določanja odsekov v ta namen na slovenskih cestah.
avto.finance.si/8931...ozece-avte
* Kako nebeška simbolika, da bo volksvagnov dekovc vozil po ulici, ki se imenuje po kontinentu, kjer so koncern zalotili kot Harveya Weinsteina s spuščenimi hlačami. Briljantno!

** Odhajajoči minister Gašperšič lahko zdaj podpira karkoli, ker močno dvomim, da bo čez nekaj mesecev še v isti pisarni, njegova obljuba je pa vredna toliko kot izjava na začetku mandata, da 2. tira ne bomo rabili še XX let.
Katero okolje bi lahko bilo bolj primerno za učenje in testiranje naprednih AV tehnologij, kot tisto, ki je aktivno 24 ur dnevno, vse dni v letu in v katerem se gibljejo resnični ljudje in vozijo resnični avtomobili? AV Living Lab, ki domuje v BTC City Ljubljana, ponuja prav to – raznoliko in zelo obiskano okolje, v katerem ne manjka najrazličnejših vsakdanjih interakcij in dogodkov, ki jih lahko proučujete in na podlagi katerih lahko razvijate in testirate scenarije in rešitve.
Pridružite se nam v AV Living Lab BTC City Ljubljana, okolju za testiranje in učenje v zasebni lasti, kjer se bodo vaša avtonomna vozila lahko hitreje učila in se prilajala resničnim vskadanjim razmeram. Pri nas lako pričakujete:
realno okolje, ki 24 ur na dan, vse dni v letu ponuja najrazličnejše situacije in interakcije
21 milijonov obiskovalcev letno
475 000 m2 zunanjih površin
12 milijonov avtomobilov letno
11 km cest
15 krožišč
široko mrežo povezanih naprav in video nadzor z več kot 200 CCTV kamerami
hitrostno omejitev: 30 km/h
povprečen čas obiska 25-90 min*
avlivinglab.com/slo/
Javni zavod RTVS za anglofonsko in amerofilsko publiko:
Ljubljana’s BTC wants to become a testing ground for self-driving vehicles
Mermal said at a presentation on Tuesday that BTC invested 100,000 euros in the project. According to Mermal, the BTC shopping district is an ideal testing ground for autonomous vehicles because it’s located in the heart of Europe, is open 24//7, and the weather is always changeable. Driving in extreme weather conditions remains one of the biggest challenges for driverless vehicles.
www.rtvslo.si/news-i...les/450841
The AV Living Lab acts as a catalyst and a world-class epicenter for connected Autonomous Vehicle development for Level 4 and Level 5 solutions and scenarios in a stimuli-rich, dense, diverse, and rapid machine learning 24/7 real-life environment. With a high number of daily visitors in a real-life environment, we are solving one of the key issues in today’s development and innovation process – rapid prototyping, testing, and validating. We provide an environment for “technology readiness level” from 3 to 8 (TRL3-TRL8) related testing, capable and open to endless possibilities for innovation throughout our growing ecosystem.
lobbyfacts.eu/repres...-lab-d-o-o
Še nekaj simbolike: napoved, da bodo obiskovalci BTC avtomatično postali poskusni zajčki, so izrekli samo dva dni po odhodu velikonočnega zajca, eksperimentiranje med deželnimi zajci na Ameriški ulici pa bodo začeli z limuzino iz koncerna, ki je svoj evergreen core model nekoč na ameriški trg spravil pod imenom Rabbit.

Kakšno vprašanje? :-P
tstih sporočil: 5.199
[#2716691] 05.06.18 17:35
Odgovori   +    1
Vmesno porocilo o Uberjevi nesreci je zdaj dostopno -

www.ntsb.gov/news/pr...80524.aspx

Povzetek: umetna inteligenca v avtomobilu ni odpovedala. Pravilno je zaznala oviro, pravilno ocenila predvideno pot, jo pravilno identificirala, zaznala potrebo po zaviranju in potrebo po obvestilu voznika.

Vse to pa nic ni pomagalo, ker konstruktorji 1) niso predvideli sistema za opozarjanje voznika in 2) so blokirali urgentne zaviralne manevre, dokler je avtomobil pod nadzorom racunalnika.

Kljucni del: "The self-driving system shows the system first registered radar and LIDAR observations of the pedestrian about six seconds before impact, when the vehicle was traveling 43 mph. As the vehicle and pedestrian paths converged, the self-driving system software classified the pedestrian as an unknown object, as a vehicle, and then as a bicycle with varying expectations of future travel path. At 1.3 seconds before impact, the self-driving system determined that emergency braking was needed to mitigate a collision. According to Uber emergency braking maneuvers are not enabled while the vehicle is under computer control to reduce the potential for erratic vehicle behavior. The vehicle operator is relied on to intervene and take action. The system is not designed to alert the operator."

Izkazalo se je, kar je vecina predvidevala. Ni slo za tezave umetne inteligence, ampak uporabniske izkusnje. Da avto zazna oviro in 1) ne sme zavirati, niti 2) nima mehanizma za opozoriti voznika je stopnja inzenirske nekompetentnosti, za katero bi moral kdo odgovarjati.
Irbis sporočil: 173
[#2716701] 05.06.18 18:23 · odgovor na: tstih (#2716691)
Odgovori   +    1
[tstih]
Izkazalo se je, kar je vecina predvidevala. Ni slo za tezave umetne inteligence, ampak uporabniske izkusnje. Da avto zazna oviro in 1) ne sme zavirati, niti 2) nima mehanizma za opozoriti voznika je stopnja inzenirske nekompetentnosti, za katero bi moral kdo odgovarjati.
No ja, voznik v 1,3 sekunde najbrž ne bi uspel nič reagirati.
Da pa ne zavira, je pa pomembno vprašanje, kako pogosto UI meni, da gre za oviro na cseti, ko je v resnici ni.

Strani: 1