Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[bc123a]
> [NemirniTujec]
> Ej, glede ciscenja NOx in drugih smeti iz dizel izpuha - je glavni problem cena, teza, ali zmanjsanje moci motorja?
>
> Zakaj so tudi v ameriki pri truckih nad tremi tonami pogosti dizli, pri transportnih tovornjakih pa so tudi tam skoraj vsi dizli? A imajo tezji avti z velikimi motorji urejen problem izpustov, ali americanom kar naenkrat rata vseeno?

Sistemi za ciscenje dizelskih izpuhov obstajajo, ampak so bolj komplicirani in drazji. Recimo v vseh malo vecjih dizlih, od kombijev naprej, imas sistem ki uporablja AdBlue.

en.wikipedia.org/wik...aust_fluid

Tezava je v tem, da je to malo drazje, pa naenkrat si dobil se eno tekocino, ki jo je treba dolivati. Zato tovornjaki in veliki dizli niso dojeti kot problem, ker tam je ciscenje plinov s temi bolj naprednimi sistemi itak standard.

Je pa malo drugacna situacija ce hoces narediti Cliota z dizelskim motorjem, in je kar naenkrat treba dodati vse komplikacije.
Torej problem je cena + komfort? ja fuck, saj dolge in kratke luci tudi stanejo, pa varnostni pas tut ni lih komfornta rec...

A ne more drzava uzakonit, da "ce hoces met dizla, moras imet adblue varianto in moras ga dolivat, in ce te kaps ulovi brez adblue je tko kot ce te ulovi z zlizanimi gumami ali brez luci ipd?

Kako je to reseno v praksi - a imajo avti dejansko rezervarcek za adblue ki ga potem user doliva? Al je noter robe za 20.000 km, in se teoreticno na servisu dolije, prakticno pa nikoli?

Sem ze nekaj kombijev vozil, tudi novih (pac white van man, ane :-))), pa mi nihce ni nic rekel...