Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Dizel na okoljskem piedestalu, elektrika pa na udaru termoelektrarn
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2705090] 30.03.18 12:33 · odgovor na: (# 2705068)
[alek14]Ej, glede ciscenja NOx in drugih smeti iz dizel izpuha - je glavni problem cena, teza, ali zmanjsanje moci motorja?
> [milos9]
> Okoljska bilanca ADAC je že kredibilna, ko gre za CO2. Res pa je, da so iz raziskave izpustili vpliv NOx dizelskih motorjev, o tem sem pisal v članku na povezavi.
NOx dizlov je do neke mere problem, a le v toliki meri, kot so goljufali pri izpustih. Bo pač treba izpuhe zares prečistiti. Malo dražje za proizvajalce. Glede na visoke dobičke branže nisem pretirano zaskrbljen.
Zakaj so tudi v ameriki pri truckih nad tremi tonami pogosti dizli, pri transportnih tovornjakih pa so tudi tam skoraj vsi dizli? A imajo tezji avti z velikimi motorji urejen problem izpustov, ali americanom kar naenkrat rata vseeno?
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705090
Strani: 1
[#2705100] 30.03.18 12:46 · odgovor na: (# 2705090)
[NemirniTujec]Sistemi za ciscenje dizelskih izpuhov obstajajo, ampak so bolj komplicirani in drazji. Recimo v vseh malo vecjih dizlih, od kombijev naprej, imas sistem ki uporablja AdBlue.
Ej, glede ciscenja NOx in drugih smeti iz dizel izpuha - je glavni problem cena, teza, ali zmanjsanje moci motorja?
Zakaj so tudi v ameriki pri truckih nad tremi tonami pogosti dizli, pri transportnih tovornjakih pa so tudi tam skoraj vsi dizli? A imajo tezji avti z velikimi motorji urejen problem izpustov, ali americanom kar naenkrat rata vseeno?
en.wikipedia.org/wik...aust_fluid
Tezava je v tem, da je to malo drazje, pa naenkrat si dobil se eno tekocino, ki jo je treba dolivati. Zato tovornjaki in veliki dizli niso dojeti kot problem, ker tam je ciscenje plinov s temi bolj naprednimi sistemi itak standard.
Je pa malo drugacna situacija ce hoces narediti Cliota z dizelskim motorjem, in je kar naenkrat treba dodati vse komplikacije.
Strani: 1