Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 30.03.2018 12:33
[alek14]
> [milos9]
> Okoljska bilanca ADAC je že kredibilna, ko gre za CO2. Res pa je, da so iz raziskave izpustili vpliv NOx dizelskih motorjev, o tem sem pisal v članku na povezavi.

NOx dizlov je do neke mere problem, a le v toliki meri, kot so goljufali pri izpustih. Bo pač treba izpuhe zares prečistiti. Malo dražje za proizvajalce. Glede na visoke dobičke branže nisem pretirano zaskrbljen.
Ej, glede ciscenja NOx in drugih smeti iz dizel izpuha - je glavni problem cena, teza, ali zmanjsanje moci motorja?

Zakaj so tudi v ameriki pri truckih nad tremi tonami pogosti dizli, pri transportnih tovornjakih pa so tudi tam skoraj vsi dizli? A imajo tezji avti z velikimi motorji urejen problem izpustov, ali americanom kar naenkrat rata vseeno?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2705090

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[NemirniTujec]
Ej, glede ciscenja NOx in drugih smeti iz dizel izpuha - je glavni problem cena, teza, ali zmanjsanje moci motorja?

Zakaj so tudi v ameriki pri truckih nad tremi tonami pogosti dizli, pri transportnih tovornjakih pa so tudi tam skoraj vsi dizli? A imajo tezji avti z velikimi motorji urejen problem izpustov, ali americanom kar naenkrat rata vseeno?
Sistemi za ciscenje dizelskih izpuhov obstajajo, ampak so bolj komplicirani in drazji. Recimo v vseh malo vecjih dizlih, od kombijev naprej, imas sistem ki uporablja AdBlue.

en.wikipedia.org/wik...aust_fluid

Tezava je v tem, da je to malo drazje, pa naenkrat si dobil se eno tekocino, ki jo je treba dolivati. Zato tovornjaki in veliki dizli niso dojeti kot problem, ker tam je ciscenje plinov s temi bolj naprednimi sistemi itak standard.

Je pa malo drugacna situacija ce hoces narediti Cliota z dizelskim motorjem, in je kar naenkrat treba dodati vse komplikacije.

Strani: 1