Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2704859] 29.03.18 07:57 · odgovor na: (# 2704855)
[MarijanMacek]Pojasni tole protislovje v "polnarekovajih":
Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986
"pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704859
Strani: 1
[#2704867] 29.03.18 08:17 · odgovor na: (# 2704859)
[0513ANITO]Breakeven (za CO2) pri električnih avtomobilih, če upoštevamo še CO2 pri proizvodnji avta, ob predpostavki vožnje na obnovljive vire energije, je tam med 50 in 70 tisoč km. Če pa upoštevamo še (Co2) pri proizvodnji vse infrastrukture "zelene" energije, potem se ta vrednost poveča za dvakrat. S tem, da CO2 z okoljskega vidika ni v nobenem pogledu problematičen plin.
> [MarijanMacek]
> Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
>
> Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986
Pojasni tole protislovje v "polnarekovajih":
"pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
Če upoštevamo polno ceno el. avtomobila skupaj s polno ceno (brez subvencij) proizvodnje "zelene" el.energije, je breakeven NEVER.
[#2704937] 29.03.18 13:13 · odgovor na: (# 2704859)
[0513ANITO]Sem mislil, da si razumel poanto. Z avtom se vozimo podnevi, polnil naj bi se ponoči iz zelene sončne enegije, no lahko tudi vetrne, toda za to na J strani Alp nimamo omembe vrednih naprav.
> [MarijanMacek]
> Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
>
> Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986
Pojasni tole protislovje v "polnarekovajih":
"pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
Strani: 1