5 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
36 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.823
[MarijanMacek]
Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.

Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986
Pojasni tole protislovje v "polnarekovajih":

"pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704859

Strani: 1

gobim sporočil: 583
[0513ANITO]
> [MarijanMacek]
> Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
>
> Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986

Pojasni tole protislovje v "polnarekovajih":

"pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
Breakeven (za CO2) pri električnih avtomobilih, če upoštevamo še CO2 pri proizvodnji avta, ob predpostavki vožnje na obnovljive vire energije, je tam med 50 in 70 tisoč km. Če pa upoštevamo še (Co2) pri proizvodnji vse infrastrukture "zelene" energije, potem se ta vrednost poveča za dvakrat. S tem, da CO2 z okoljskega vidika ni v nobenem pogledu problematičen plin.

Če upoštevamo polno ceno el. avtomobila skupaj s polno ceno (brez subvencij) proizvodnje "zelene" el.energije, je breakeven NEVER.
anon-178149 sporočil: 4.311
[0513ANITO]
> [MarijanMacek]
> Ni res, da je dizel najbolj eko. Pogled na graf "Okoljska bilanca..."pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
>
> Bolj resno je pa potrebno pogledati, zakaj so dizli v veliki meri onesnaževalci okolja, ne zaradi CO2, ampak zaradi prašnih delcev. In v mestih povzročajo delci PM10 problem in ne CO2. So pač avtomobilarji delali študijo. Sicer je pa znano, da ima ADAC bogato zgodovino ponarejanja rezultatov, recimo za najboljši avto leta, siol.net/avtomoto/no...olfa-20986

Pojasni tole protislovje v "polnarekovajih":

"pokaže, da je to električni avto na 100% zeleno energijo, recimo tisti ki se polni ponoči, saj podnnevi se verjetno z avtom vozimo, in to na fotovoltaične izvore.
Sem mislil, da si razumel poanto. Z avtom se vozimo podnevi, polnil naj bi se ponoči iz zelene sončne enegije, no lahko tudi vetrne, toda za to na J strani Alp nimamo omembe vrednih naprav.

Strani: 1