Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Raziskava: zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2704858] 29.03.18 07:56 · odgovor na: (# 2704848)
[0126Bacis]Točno tako!. Če nisi ravno iz Norveške, Francije, Švice voziti električni avto pomeni, da voziš avto na premog. S tem, da je raziskava v štartu zgrešena. CO2 ni nikakršen problem. CP2 je plin življenja, je plin brez katerega ni fotosinteze, ni zelenega sveta.
Včasih smo rekli, da ima električni avto auspuh v Velenju!
Dajte ta članek prebrat še g. Hočevarju iz EKO oddelka ;=)))
Problem so dušikovi oksisi, težke kovine, aromatične ogljikove spojine,... Kje je tega največ? Pri tradicionalni proizvodnji el.iz premoga (razen pri najnovejših TE na premog - taki kot je npr.TEŠ6, ki je ena najčistejših TE v Evropi in svetu - in tudi zaradi tega ustrezno dražja-za cca 120 milijonov evrov - kljub temu ni čistejša od modernih dizlov).
V resnici je dizel z SCR katalizatorjem nove generacije daleč najčistejša alternativa. Za kar nekaj naslednjih let. Bencinarji, še posebej najmoderneši, tisti z direktnim vbrizgom in prisilnim polnjenjem (turbo) so z vidika NOx najbolj problematični. V resnici bi oni najbolj potrebovali SCR katalizatorje (kar bo Mercedes že vgrajeval v S klasi).
In potem prepovejo dizle,...?! Zakaj? Ker so najbolj nevarna alternativa električnim vozilom.....
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704858
Strani: 1
[#2704922] 29.03.18 12:06 · odgovor na: (# 2704858)
[gobim]Pa prosim lepo, v najnovejših dizlih naj bi bili izpusti škodljivih plinov manj strupeni kot v termoelektrarnah? Najbrž ne. Pa tudi če bi bili, EV so in, ker porabljajo elektriko ponoči, ko je sicer poraba najnižja, še bolj pa zaradi veliki viškov iz FV in vetrnih eletrarn, kar pomeni, da bo v državah, kjer imajo velik delež trajnostnih virov v proizvodnji elektrike dejansko onesnaževanje iz prometa lahko bistveno zmanjšano. In za to gre.
> [0126Bacis]
> Včasih smo rekli, da ima električni avto auspuh v Velenju!
>
> Dajte ta članek prebrat še g. Hočevarju iz EKO oddelka ;=)))
Točno tako!. Če nisi ravno iz Norveške, Francije, Švice voziti električni avto pomeni, da voziš avto na premog. S tem, da je raziskava v štartu zgrešena. CO2 ni nikakršen problem. CP2 je plin življenja, je plin brez katerega ni fotosinteze, ni zelenega sveta.
Problem so dušikovi oksisi, težke kovine, aromatične ogljikove spojine,... Kje je tega največ? Pri tradicionalni proizvodnji el.iz premoga (razen pri najnovejših TE na premog - taki kot je npr.TEŠ6, ki je ena najčistejših TE v Evropi in svetu - in tudi zaradi tega ustrezno dražja-za cca 120 milijonov evrov - kljub temu ni čistejša od modernih dizlov).
V resnici je dizel z SCR katalizatorjem nove generacije daleč najčistejša alternativa. Za kar nekaj naslednjih let. Bencinarji, še posebej najmoderneši, tisti z direktnim vbrizgom in prisilnim polnjenjem (turbo) so z vidika NOx najbolj problematični. V resnici bi oni najbolj potrebovali SCR katalizatorje (kar bo Mercedes že vgrajeval v S klasi).
In potem prepovejo dizle,...?! Zakaj? Ker so najbolj nevarna alternativa električnim vozilom.....
[#2705332] 31.03.18 18:19 · odgovor na: (# 2704858)
[gobim]Saj v tem je resnica, električne avte v Sloveniji v bistvu poganja premog.
> [0126Bacis]
> Včasih smo rekli, da ima električni avto auspuh v Velenju!
>
Točno tako!. Če nisi ravno iz Norveške, Francije, Švice voziti električni avto pomeni, da voziš avto na premog...
In potem prepovejo dizle,...?! Zakaj? Ker so najbolj nevarna alternativa električnim vozilom.....
Strani: 1