Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.297
[sopranos]
Od kje pa potem teh 6 milijonov, ki jih omenja? Oz. še bolje, ali je to kar imamo v slovenski zakonodaji res tako drugače kot imajo drugi ladjarji v drugih državah?
Teh 6 milijonov je 19% DDpo na prihodek od prodaje ladij, v letu 2012, ker se ta rpihodek ni zrecikliral v nabavo novih (ali novejših ladij). Mimogrede, tako batino pozna tudi VB, le da je tam rok 6 let, in ne 5, kot pri nas.
Ker to, da so ladjarji drugače davčno obravnavani kot druga podjetja je meni smešno in neumno. Po drugi strani pa ne moremo mimo realnosti - da gre za globalen posel, v katerem so takšne smešne davčne obravnave nekaj običajnega.
Ja, ampak meni še vedno ni jasno, kako lahko s prodajo 5 ladij v letu 216 ustvariš 70 milijonov € računovodske izgube. In zakaj je Splošna plovba prevrednotila sdve ladji za 28 milijonov € navzdol. (Kdo tukaj in zakaj načrtno niža vrednost podjetja???)
Si pa lepo opozoril tukaj na to, da je tukaj tudi vprašanje kako urejajo odnose s svojim lastnikom. Ker vemo, da se z raznimi fintami lahko finančna slika podjetja precej poslabša ali izboljša. Vse je odvisno od tega kaj jim bolj odgovarja.
Glej zgoraj! Tudi Grgičevo žebranje o dosedanjih reinvesticijah so bull shit. Plovba ladje od leta 2012 samo še prodaja (Kot Adria Airways).

Mimogrede. Cene deset let starih SupraMax bulk carrierjev (kot je MV Portorož) so glede na tole:
www.compassmar.com/r...Report.pdf
okoli 14 mio $ oziroma 11 milijonov €. V letu 2016, je tako ladjo SP imela v knjigah za 8 in pol.
Ja, ta z igranjem na nacionalni ponos je pod pasom in v ničemer ne pripomore k debati.

Mi je pa hecno to, da država na tako pisanje ne odreagira. In ne mislim z grožnjami ali povračilnimi ukrepi. Ampak z argumentiranim odgovorom. Ne PR bullshitom, ampak s fakti bruti. Da se potem vidi kdo ima prav. In jaz bi od nekih razumnih ljudi pričakoval, da če se izkaže, da so se zmotili ker niso upoštevali določenih spremeljivk, da potem to priznajo in popravijo. Jim ne bi nihče zameril. Da pa narediš napako in goniš svojo mi je kretenizem prve vrste. Če se pa izkaže, da je firma zavajala in da je hotela neke ugodnosti, ki jih tudi drugje nima, potem bi državni aparat pridobil vsaj nekaj prepotrebne kredibilnosti.
www.gov.uk/hmrc-inte...tax-manual

Nemški Gesetz smo pa tako v našega prepisali :)

Zakaj bi država reagirala? Splošna plovba zaposluje okoli 300 ljudi, od tega jih 40 v pisarnah v Portorožu, na ladjah pa je vsaj polovica ekip rusov, filipincev, ukrajincev,..

Mimogrede... Ustanovljeni so bili kot prvovrstno udbaško podjetje, zagonski kapital je dal pa Kavčič preko šverca cigaret... ;)