Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

matjazfinance sporočil: 2.431
[NemirniTujec]
Nisem mislil prav teh kosov, samo modele nasploh, ali pri cca 2008 letnikih imajo klasicne avtomate ali une sekvencne z dvojnimi sklopkami (v bistvu ni avtomatik v starem pomenu besede, ampak elektronika stisne sklopko in prestavi brzino namest tebe.

Ker ce ze avtomatik, bi imel tastar model...
Glej, "tastar model" (če misliš klasična zasnova z torque converterjem) dobiš tudi v mnogih avtih letnika 2018. Tudi npr novi avtomatiki od Peugeota (razviti v sodelovanju z BMW) so narejeni tako.
Je pa tukaj zraven nekaj elektronike, že 20 let, in to samo po sebi ni noben problem.
Na nek način je celo boljše, pač če se pojavi težava, priklopiš OBD II scanner in ti pokaže kateri senzor moraš zamenjat.
Elektronika sama po sebi ni noben bavbav (tako pri motorju kot pri menjalniku itd lahko celo olajša stvari, razen če si butelj oziroma če je butelj tvoj mehanik), težave dela bolj napačna inženirska (hardver) zasnova ali neustrezno vzdrževanje. Pri slednjemu pa spet lahko k sranju prispeva napačen design, recimo prej omenjen švabski avtomatik v dizelskem Jeep Grand Cherokee, ki menda sploh nima šipke za kontrolirat ATF (kjer je pomembna ne le kontrola nivoja, temveč tudi fizične lastnosti ATF, ko lahko po videzu in vonju oceniš, kdaj je čas za menjavo ATF)...