Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

abrame sporočil: 1.237
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704162

Strani: 1

rename sporočil: 11.701
Zadnja sprememba: rename 24.03.2018 20:37
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Saj ne gremo na rally Pariz-Dakar ;-)
Heavy duty v Sloveniji? Lepo prosim! Za heavy duty imam traktor. To, kar zmorejo Toyote (rav4, hilux,), fordi (wildtrack) in ostali pickupi ali moderni SUV-i vseh sort, je vec kot dovolj in tja do 200.000km brez problemov.
matjazfinance sporočil: 2.431
[abrame]
V "heavy duty" pogojih ne zdrži toliko kot ročni menjalnik. Tudi stroški vzdrževanja in popravila potem niso primerljivi.
Zdaj ne vem kakšno točno definicijo heavy duty imaš, ampak načeloma je ravno obratno - klasični avtomatik s pretvornikom navora je bolj trpežen in manj občutljiv od ročnega (v bistvu je kritični del sklopka).
Seveda je tudi malo odvisno od kakovosti dizajna in izdelave (recimo ameriški so zelo zanesljivi, z nekaj izjemami), seveda moraš pa redno menjat ATF in filter in malce paziti da se ne pregreje (no če imaš plan vleči težke prikolice, pač vzameš towing package, oziroma nakdadno zrihtaš bistveno zadevo v tem kontekstu*, strošek cca 100 EUR, ).

*kateri je bistven del towing package-a v tem kontekstu, pa boš povedal ti, ki se očitno zelo spoznaš na avtomatike.. :-)

Strani: 1