Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[Endimion]
Iz letnega poročila za leto 2016:

>Za nemoteno poslovanje se je morala Skupina, zaradi omejenih virov finaciranja tudi dezinvestirati. V letu 2016 je za redno servisiranje tekočih obveznosti prodala štiri ladje, ki niso bile obremenjene s hipotekami. Na zahtevo banke upnice je bila v začetku leta 2017 prodana tudi ladja Portorož, s kupnino pa poravnano njeno posojilo, ki je zapadlo v plačilo v novembru 2016. V novembru 2016 je Skupina prodala še svoj delež oziroma neto sredstva v družbi Genshipping Pacific Line.

Prodali ste že polovico flote, ostalo je obremenjeno s hipotekami.

MImogrede. Ladja Tamar ima Brutto tonažo 32.000 Po dločbah zakona bi bil Letni davek na tonažo take ladje 9665€

Jaz mislim, da vas bolj tepe... onih 80 milijonov pufov, ki ste jih še imeli...
Ja, odvisno je od tega kakšne pogoje ima konkurenca. Jaz mu to, da Slovenija težko kaj konkretnega ponudi, verjamem.

6 milijonov dodatnih stroškov ni majhna stvar.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2704033

Strani: 1

Endimion sporočil: 10.251
Ne res ni. A tu morava upostevat specifnost obdavcitve ladjarja.

Podjeje ima prihodke in odhodke. Razlika je dobicek ali izguba. Dobicke drzava obdavci z 19%, ce je saldo teh dobickov pozitiven.

Ladjarji pa placujejo pavsalni korporativni davek, ki bazira na velikosti in dneve uporabe.

Skratka zgoraj izracunanih 10 jurjev na leto po ladji. To je ves korporativni davek ki ga SP placuje.
Drzave v primeru ladjarjev NE zanima ne dobicek ne izguba ne prihodji ne nobene druge picke mile materine.

Edina cokla ki je v zakonu je ta, da se morajo prihodki od prodaje OS reinvestirati v floto. Zakaj? Ker z zakonom ugodno davcno obravnavamo ladjarje ki jim je prevoz ljudi in/ali tovora glavni posel. Ne tangira pa ta zakon mesetarjev z ladjami oz. Shipbrokerjev.

Stokanje Splosne plovbe da je prodala ladje z izgubo je brezpredmetno. Tudi v primeru prodaje z dobickom v tem primeru drzava ne bi pobrala nic vec.

To da g. Grgic eksplicitno omenja da so bile ladje kupljene po trzno primerljivih cenah je samo razlog za sum da so jih kupovali od mame Doehleja. Tudi sedaj je pol flote v bistvu Doehlejeve in jih ima SP v upravljanju (to ni enako najemu)

In žalostno je dvoje. Zakon je v veljavi od takrat ko je edini resni slovenski ladjar ze v tuji lasti. In ze leta 2012 so vedeli kaj jim sleduje.

Drugo. Firma v tuji lasti (25% ki jih ima Mercata je stvar stecajnega postopka) trka na custva nasega plemenskega slovenstva (unicili boste edinega slovenskega ladjarja). Se huje. Firma ima najboljsega lastnika. Nemca. Naj dokapitalizira al pa se stacuna zapre. Saj tujci so odgvorni lastniki etc...

Strani: 1