Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2703531] 21.03.18 07:15
Odgovori   +    5
Super. Opuscen program.
anon-375229 sporočil: 17
[#2703537] 21.03.18 08:13 · odgovor na: FIN-454644 (#2703531)
Odgovori   +    4
Dobra novica? Porocali so da je to slaba novica....
anon-204390 sporočil: 13.528
[#2703542] 21.03.18 09:08 · odgovor na: (#2703541)
Odgovori   +    2
[rename]
Več dela za Novo mesto.
(Cliote bodo delali samo še v Turčiji in Sloveniji.)
Vprašanje pa je koliko časa, če gre za opuščanje modela.
mc sporočil: 508
[#2703556] 21.03.18 09:52 · odgovor na: anon-204390 (#2703542)
Odgovori   +    0
Jeseni pride nova 5. generacija, ki pa na zunaj ne prinaša velikih sprememb tako da se bo zgodba nadaljevala.
bumag sporočil: 336
[#2703563] 21.03.18 10:29 · odgovor na: FIN-454644 (#2703531)
Odgovori   +    1
Prej slaba novica. Odvisno kako želis obrnit zgodbo.
1357 sporočil: 7.095
[#2703600] 21.03.18 12:34
Odgovori   +    1
Ta novica je zelo slaba ker napoveduje tekstonske spremembe v samem Renaultu kar pa ne pomeni nič dobrega za Revoz v razdobju naslednjih 10 letih, odprodajo tovarne kakemu drugemu proizvajalcu vozil ali pa popolno zaprtje tovarne. Vse je pa povezano s trendi v avtoindustriji, razliko v ceni ki se lahko nekje na neki lokaciji ustvari in tržni zanimivosti posametznih modelov in segmentov vozil.
anon-312416 sporočil: 227
[#2703607] 21.03.18 12:56 · odgovor na: (#2703541)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 21.03.18 09:33
slabo plačani delavci v NM. in na koncu bodo postali še kriplji
Pezo sporočil: 608
[#2703793] 22.03.18 09:57 · odgovor na: 1357 (#2703600)
Odgovori   +    0
Hura!

Končno konec subvencij in lažnega vtisa delavcev da si več ko mizerijo ne zaslužijo!
1357 sporočil: 7.095
[#2704357] 26.03.18 14:00 · odgovor na: Pezo (#2703793)
Odgovori   +    1
Dobr delavci res ne zaslužijo kaj dosti več od minimalca ampak zato zaslužijo precej več dobavitelji vgradnih delov, ki pa jih je v v Revozovem primeru 40% vseh ograjenih delov je made in ali pa celo create in ter made in Slovenia. Če bo to Magna uspela nadomestiti bo uredu čeprav dvomom zato ker so to povsem različni avtomobilski segmenti in temu promerno prilagojene tudi vse proizvodne dejavnosti. Revoz kje rse proizvaja spodnji cenovni razred temleji na kvantiteti medtem ko je Magna proizvajalec v srednjem in zgornjem cenovnem razredu kjer je pa na prvem mestu kvaliteta zato je tudi jaaz med tema dvema tovarnama tako velik kot koncepta sama.
Pezo sporočil: 608
[#2704360] 26.03.18 14:12 · odgovor na: 1357 (#2704357)
Odgovori   +    1
Je že res, da so deli narejeni doma, vseeno je pa dobavitelj npr. Mahle avstrija, četudi je štancan v npr. Polycomu... V SI ne ostane skoraj nič od celega kolača, še najbolj je to vidno pri ti. družbeni odgovornosti podjetja, ki dejansko izkorišča okolje.
1357 sporočil: 7.095
[#2704519] 27.03.18 12:01 · odgovor na: Pezo (#2704360)
Odgovori   +    0
Imaš kar nekaj dobaviteljev komponent, ki so kompletno slovenski, tako lastniško, kot tehnološko, kot proizvodno. O teh sem jaz govoril. Od TPV-ja pa naprej....

Strani: 1