28 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
4 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
4 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
6 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
8 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[rename]
Ne bova nadaljevala, ker imava v izhodišču različen pogled na boniteto samo.
Ti gledaš iz vidika delojemalca, jaz kot delodajalec.
Če nekomu dam plačo 5000 bruto, je zame to 5000 bruto (zanemariva zdaj prevoz,prehrano, davek na bruto).
Če hočeš službeni avto za 40.000, bo potem tvoj bruto znašal 4200, ker je 800 boniteta.
Jok, ker delodajalec ne plačuje bonitete, ampak plačuje lizing ali kredit za avto, pa zavarovanje, registracijo itn. ali pa kakšen ol-inkluziv najem + na vse to še bencin.
Boniteta je samo ime za pavšalno davčno ovrednotenje nekega zbira stroškov delodajalca oziroma ugodnosti delojemalca.
Če se ne strinjaš, pa tudi prav, še naprej imaš lahko plačo 5000 bruto.
Štekamo? ;-)
Če mi daš službeni avto po mojih željah, ne pa kaj majhnega ali predragega, lahko prihraniva oprispevčenje "avtomobilskega dela" moje plače. Če mi boš hotel namesto navadnega Dacie Duster vsiliti Audi Q7 TDI Auto Quattro Deluxe über Alles, ker imaš nek svoj špil, te nekaj gleda. Če jaz kot trgovski potnik od tebe namesto navadnega Golfa hočem Maybacha, me nekaj gleda.

Tako, jaz sem prepričan, da štekam, zate pa ne vem. Naj ljudstvo razsodi. :-P
Seveda pa je v javnem sektorju to povsem drugače, ker - other's people money.
Briga njih za boniteto, pa za davke in prispevke, vse gre to iz proračuna. In ravno zato bi me zelo zanimal plačilni list omenjene gospode. Pa ne to, koliko zaslužijo, ampak kako obračunavajo boniteto (in ev. nadomestila za prevoz na delo).
Ti igraš na vnaprejšnje obsojanje, jaz pa na nedolžnost do konca dokaznega postopka. Ti igraš identitetno igro (javni sektor, "njihovi"...), jaz pa raje gledam vsakega posameznika. Pa imam najbrž bolj privatnosektorski CV kot marsikdo na tem forumu. Goljufe in poštenjake najdeš povsod.
Še to: poznam plačilne liste, jih vsak mesec gledam. Z bonitetami in brez njih :-P
In imam tudi takšne, ki nočejo službenega vozila, ker več dobijo z nadomestilom za prevoz in kilometrinami (realnimi, ne fiktivnimi). In verjamem, da so si znali izračunati.
Ne dvomim, da obstajajo vsi mogoči konkretni primeri. Recimo tisti policisti/vojaki, ki so se (po nekem medijskem poročanju) redno v skupinah vozili v službo po več kot 150 km daleč. Ne dvomim tudi, da obstajajo kontra primeri, ki bi za službeni avto kljub obdavčitvi bonitete radi imeli neki topšit, jer samo jednom se živi i narod mora da zna ko je najbolji na svetu... Večina je pa vseeno bolj povprečna.