5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2702735] 15.03.18 22:25 · odgovor na: mkv6 (#2702672)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-20668 15.03.2018 22:38
Mene malo čudi vsa ta debata okoli olj, zlasti amatersko samo-predpisovanje receptov (mišljeno kot analogija zdravniških receptov, ne kuharskih).

V avto moraš zlivati tisto olje, ki ga predpisuje proizvajalec - ne gre samo za gradacijo 5W30 vs 10W40 ipd, temveč tudi specifikacijo. Recimo če imaš VW in piše da mora biti olje npr. 505.01, kupi olje ki ima to specifikacijo napisano. Znotraj tega je pa lahko 5w30 ali 5w40.

Eksperimentov tipa "če imaš 5w40, uporabi 10W40. Če uporabljaš 10W40, ga nadomesti z 15W40" - tega se jaz ne bi šel.
Recimo za motor v mojem avtu je predpisano olje specifikacije Dexos, gradacije 5W30. In točno to vlivam noter, dexos 5W30. Avto star 20 let, dizajn motornega bloka pa 50 let, vse dela povsem ok.

V glavnem, v avto se vliva točno tako olje, kot ga je predpisal proizvajalec in nič drugega, odločaš se lahko samo koliko kvalitetnega boš vzel. Pa seveda olje in filter redno menjat. Če so kljub temu problemi, pomeni to lahko:
a) motor je star in zgonjen -> obnova motorja, ali menjava motorja, ali menjava avta
b) dizajn motorja je zgrešen -> menjava avta

Tako preprosto je to.


Če pa kdo meni, da bi bilo vseeno morda fajn menjati vrsto olja, se je treba najprej prepričati. Nekako še najbolj zanesljivo je, če pogledaš internetne forume navdušencev za svoj konkreten avto, pa še tam malo traja, da dobiš občutek, kdo ve, kaj govori in kdo naklada. V nasvete našh mehanikov ne bi dosti zaupal.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2702735

Strani: 1

mkv6 sporočil: 161
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2702956] 17.03.18 12:39 · odgovor na: anon-20668 (#2702735)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
Mene malo čudi vsa ta debata okoli olj, zlasti amatersko samo-predpisovanje receptov (mišljeno kot analogija zdravniških receptov, ne kuharskih).

V avto moraš zlivati tisto olje, ki ga predpisuje proizvajalec - ne gre samo za gradacijo 5W30 vs 10W40 ipd, temveč tudi specifikacijo. Recimo če imaš VW in piše da mora biti olje npr. 505.01, kupi olje ki ima to specifikacijo napisano. Znotraj tega je pa lahko 5w30 ali 5w40.

Eksperimentov tipa "če imaš 5w40, uporabi 10W40. Če uporabljaš 10W40, ga nadomesti z 15W40" - tega se jaz ne bi šel.
Recimo za motor v mojem avtu je predpisano olje specifikacije Dexos, gradacije 5W30. In točno to vlivam noter, dexos 5W30. Avto star 20 let, dizajn motornega bloka pa 50 let, vse dela povsem ok.

V glavnem, v avto se vliva točno tako olje, kot ga je predpisal proizvajalec in nič drugega, odločaš se lahko samo koliko kvalitetnega boš vzel. Pa seveda olje in filter redno menjat. Če so kljub temu problemi, pomeni to lahko:
a) motor je star in zgonjen -> obnova motorja, ali menjava motorja, ali menjava avta
b) dizajn motorja je zgrešen -> menjava avta

Tako preprosto je to.


Če pa kdo meni, da bi bilo vseeno morda fajn menjati vrsto olja, se je treba najprej prepričati. Nekako še najbolj zanesljivo je, če pogledaš internetne forume navdušencev za svoj konkreten avto, pa še tam malo traja, da dobiš občutek, kdo ve, kaj govori in kdo naklada. V nasvete našh mehanikov ne bi dosti zaupal.
Bravo, zelo korektno mnenje. Imam samo tri opombice.
1.) proizvajalec nikoli ne predpiše samo en tip olja za avtomobil (oz. motor), temveč cel spekter, izbor pa naj bi bil prilagojen predvsem klimatskim razmeram, kjer avto voziš. Bolj topla klima, bolj gosta olja.
2.) če motor začne piti olje, ni nujno z njim nekaj narobe. Sedaj je moda bolj "športnih" olj, ki hitro hlapijo. Tega se vsak voznik ne zaveda.
3.) mehanikom ni za zaupati? Vsakemu res ne, izkušen stari maček, s katerim imaš prijateljski odnos, pa pove stvari, ki jih zaradi politike proizvajalca ne bi smel. Dejansko za vsako stvar v življenju potrebuješ nasvet strokovnjaka - ali pa se uči na svojih napakah.

Strani: 1