Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Miro Cerar je zgodovina, drugi tir ostaja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[1357]
Da imamo še danes nevarne čudake na oblasti ali v bližini nje bom ponazoril z dvema primeroma. Ko se je v 70 letih gradila avtocesta Ljubljana-Postojna je moral biti na Raubar komandi zgrajen viadukt čeprav bi zadoščal samo most(nadvoz) za prečenje železnice in ta viadukt je bil ves čas miniran, da bi se lahko v primeru vojaškega spoapda porušil. Na enak način so se v tistem času gradial tudi letališča kjer so morale biti vse pristajalno vzletne steze ves čas minirane in pripravljene za uničenje. Ta dva detajla sem napisal zato da bo vsem, ki boste to brali jasno s kakšnimi bedaki je bilo potrebono živeti ve nekdanji državi in en del teh bedakov še danes vedri in oblači v bližini vladajočih struktur vsake vlade.
Kakšen b. si šele ti, ki pišeš tele pravljice. Slučajno vem od nekega visokega rezervnega inženirskega oficirja bivše JLA, da os tele o permanentnem miniranju ključnih objektov miti za b. Res pa je, da je vsak strateško pomemben objekt imel pripravljen eksploziv v zato določenem skladišču z vsem potrebnim materialom in načrti. Umsko zdrav človek pa v miru res ne bo postavljal naokoli tone eksploziva, prerado eksplodira in potrebuje bolj ali manj skrben nadzor. Zato so v miru bila skladišča in znani skladiščni pacovi, vodniki, ki so skrbeli za eksplozivna sredstva. In pri vsaki prekuciji se pozabi na "higieno" skladišč in prej ali slej poči. Potem so pa vsi drugi krivi, samo tisti ne, ki niso skrbeli za skladišče. Primer eksplozija na Lj. žel. postaji poleti 1945. Sicer si pa verjetno kot vsak povprečen slovenec že kdaj gradil in kupil cement v vrečah, v starih časih seveda na zalogo. In verejtno veš, kakšen je bil po letu dni, ali pa povprašaj starejše taušentkunstlerje.

Malo razmisli in nehaj pravljičarit.