3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
5 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
6 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
6 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
7 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
7 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
8 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
8 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
9 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
9 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
10 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
10 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
10 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
11 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
11 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
12 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Miro Cerar je zgodovina, drugi tir ostaja

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
Zadnja sprememba: 1357 15.03.2018 12:21
Drugi tir in vse dogajanje okoli njega je najboljši dokaz da v glavah večine slovencov še vedno vlada socializem. spomnite se samo dogajanj v Luki Koper povezanih na to temo ali pa cirkusov Vilija Kovačiča in Duhovnika. Temu se reče kratko in jasno kruhoborstvo, ki izhaja iz zablojene socialistične miselnosti "vse je naše in vsiodločamo o vsem" neglede ali smo usposobljeni za to in ali imamo kakršen koli dejanski interes razen kruhoborstva. Obstoja pa pri celi tej zgodbi še ena bolj temna plat medalje, ki je sicer teško dokazljiva je pa vidnih veliko indicev za to zgodbo. Vilija Kovačiča ni bilo nikjer 25 let ko se je ta drugi tir projektiral in trasiral ko je pa prišlo do točke začetka realizacije se pa od nekje pojavi "državljan Vili Kovačič" in zruši projekt. Čigav vse interes je v ozadju da se drugi tir še nekaj časa ne izgradi o tem ne bi špekuliral je pa potencialnih interesentov iz različnih sfer ( ekonomija, geopolitika, varnostna sfera) veliko. zato bi bilo za vse nas najraciponalneje da bi se dao izgradnjo tega tira in njegovo upravljanje nekomu v koncesijski obliki za naslednih nekaj desetletij in bi bil ves prblem rešen. Da imamo še danes nevarne čudake na oblasti ali v bližini nje bom ponazoril z dvema primeroma. Ko se je v 70 letih gradila avtocesta Ljubljana-Postojna je moral biti na Raubar komandi zgrajen viadukt čeprav bi zadoščal samo most(nadvoz) za prečenje železnice in ta viadukt je bil ves čas miniran, da bi se lahko v primeru vojaškega spoapda porušil. Na enak način so se v tistem času gradial tudi letališča kjer so morale biti vse pristajalno vzletne steze ves čas minirane in pripravljene za uničenje. Ta dva detajla sem napisal zato da bo vsem, ki boste to brali jasno s kakšnimi bedaki je bilo potrebono živeti ve nekdanji državi in en del teh bedakov še danes vedri in oblači v bližini vladajočih struktur vsake vlade.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2702617

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[1357]
Da imamo še danes nevarne čudake na oblasti ali v bližini nje bom ponazoril z dvema primeroma. Ko se je v 70 letih gradila avtocesta Ljubljana-Postojna je moral biti na Raubar komandi zgrajen viadukt čeprav bi zadoščal samo most(nadvoz) za prečenje železnice in ta viadukt je bil ves čas miniran, da bi se lahko v primeru vojaškega spoapda porušil. Na enak način so se v tistem času gradial tudi letališča kjer so morale biti vse pristajalno vzletne steze ves čas minirane in pripravljene za uničenje. Ta dva detajla sem napisal zato da bo vsem, ki boste to brali jasno s kakšnimi bedaki je bilo potrebono živeti ve nekdanji državi in en del teh bedakov še danes vedri in oblači v bližini vladajočih struktur vsake vlade.
Kakšen b. si šele ti, ki pišeš tele pravljice. Slučajno vem od nekega visokega rezervnega inženirskega oficirja bivše JLA, da os tele o permanentnem miniranju ključnih objektov miti za b. Res pa je, da je vsak strateško pomemben objekt imel pripravljen eksploziv v zato določenem skladišču z vsem potrebnim materialom in načrti. Umsko zdrav človek pa v miru res ne bo postavljal naokoli tone eksploziva, prerado eksplodira in potrebuje bolj ali manj skrben nadzor. Zato so v miru bila skladišča in znani skladiščni pacovi, vodniki, ki so skrbeli za eksplozivna sredstva. In pri vsaki prekuciji se pozabi na "higieno" skladišč in prej ali slej poči. Potem so pa vsi drugi krivi, samo tisti ne, ki niso skrbeli za skladišče. Primer eksplozija na Lj. žel. postaji poleti 1945. Sicer si pa verjetno kot vsak povprečen slovenec že kdaj gradil in kupil cement v vrečah, v starih časih seveda na zalogo. In verejtno veš, kakšen je bil po letu dni, ali pa povprašaj starejše taušentkunstlerje.

Malo razmisli in nehaj pravljičarit.

Strani: 1