Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2702170] 14.03.18 09:23 · odgovor na: (#2702159)
Odgovori   +    1
Samovozni avtobus v mestu do 60 km/h, ja. Medkrajevno z do 100 km/h in morebitno nesrečo v prepad. Hmm, še lep čas ne grem gor, dokler ne vem, koliko jih bo nekam se tako zaletelo pri hitrosti čez 60 km/h.
najobj sporočil: 31.870
[#2702201] 14.03.18 10:52 · odgovor na: (#2702159)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 14.03.2018 10:54
[jezdec666]
Naslednji korak samovozni avtobusi. In poem adijo lokalni prevozniki.
... ja, in potem adijo tudi potniki ...

P.S.: rad bi videl, kdo se bo vozil s samovozečim avtobusom, ki bo vsak sekundo ustavil, ker ne bo vedel, če je ovira na cesti pešec ali kartonska škatla, ki jo je na cesto zanesel veter ... khmm, če zdaj pozabim na vse ostale udeležence v prometu, kjer je treba predvidevati, kaj bodo storili drugi in človek to lahko naredi, ker vidi, kam voznik v drugem avtu gleda in kaj dela ...
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2702204] 14.03.18 10:55
Odgovori   +    1
Se že lepo sliši samovozni avtobus. Pa si predstavljate avtobus, brez zaposlenega, končno je potrebno "naložiti" potnike (verjetno je potrebna kontrola kart, če ne se jih ne splača prodajat) in prtljago, vsaj na daljših relacijah, kjer vozi Flixbus . Kaj pa v primeru okvare, recimo crkne samovozni avtobus, recimo na AC, potem pa potniki sami hodijo naprej brez komande po AC.... Bi rekel, da je pa firma Krstić v filmuKo to tamo pjeva lepši primerek skrbi za potnike

www.youtube.com/watc...nNVcrCTBFM
BOY008 sporočil: 596
[#2702215] 14.03.18 11:51
Odgovori   +    0
Sem se pred dobrim letom in pol nazaj peljal ravno z Flixbusom. Šel sem iz Nemčije v Slovenijo. In se je zgodila hecna zgodba. Namreč šofer ni mogel tankati na dveh avtocestnih pupah ker niso imeli plina. Se je komaj izšlo za na tretjo, pa še to je moral it ven iz avtoceste. Namreč rabi tako nafto kot plin. Kako bo to rešil samovozni avtobus.
ivoryuk76 sporočil: 12
[#2702222] 14.03.18 12:28 · odgovor na: (#2702177)
Odgovori   +    1
kar tako usput: zanimivo, da še ni samovoznih vlakov (nekje so sicer taki, ki vozijo sami, a je strojevodja vseeno prisoten v kabini), kjer bi si člouk mislil, da je zadeva simpl: greš po vnaprej znani poti (tiri), signali so enoznačni, urnik obstaja, štrom je vedno tam ... simpl. A še vedno jih ni. Kdaj bojo šele potem samovozni busi (avti, tovornjaki, ...), pri katerih je spremenljivk in dejavnikov na poti na potenco več, kot jih med vožnjo sreča povprečen vlak (al pa recmo podzemna, kjer se vlak lahko sreča kvečjemu skoraj samo s podganami).
kzupanc sporočil: 10.517
[#2702255] 14.03.18 15:02 · odgovor na: najobj (#2702201)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [jezdec666]
> Naslednji korak samovozni avtobusi. In poem adijo lokalni prevozniki.

... ja, in potem adijo tudi potniki ...

P.S.: rad bi videl, kdo se bo vozil s samovozečim avtobusom, ki bo vsak sekundo ustavil, ker ne bo vedel, če je ovira na cesti pešec ali kartonska škatla, ki jo je na cesto zanesel veter ... khmm, če zdaj pozabim na vse ostale udeležence v prometu, kjer je treba predvidevati, kaj bodo storili drugi in človek to lahko naredi, ker vidi, kam voznik v drugem avtu gleda in kaj dela ...
Seveda bo najprej faza testiranja, pa zakonodaja in potem bomo navadni potniki ravno tako brez skrbi šli na samovozeče vozilo kot sedaj na avtobus s šoferjem. Ali celo bolj brez skrbi - vsaj jaz.
Škatlo in človeka bo pa umetna inteligenca že ločila med sabo. Bolj se mi postavlja vprašanje pri samovozečih zadevah v naslednjem smislu (samo primer). S kakšno hitrostjo in kolikšno oddaljenostjo voziti mimo gruče otrok na pločniku, ki se v igri prerivajo med sabo. Ali pa kaj narediti, ko zaznamo kolesarja s stranske ceste. Predvideti, da bo brez pogleda na cesto v loku zavil pred vozilo?
najobj sporočil: 31.870
[#2702275] 14.03.18 15:29 · odgovor na: kzupanc (#2702255)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
> [najobj]
> > [jezdec666]
> > Naslednji korak samovozni avtobusi. In poem adijo lokalni prevozniki.
>
> ... ja, in potem adijo tudi potniki ...
>
> P.S.: rad bi videl, kdo se bo vozil s samovozečim avtobusom, ki bo vsak sekundo ustavil, ker ne bo vedel, če je ovira na cesti pešec ali kartonska škatla, ki jo je na cesto zanesel veter ... khmm, če zdaj pozabim na vse ostale udeležence v prometu, kjer je treba predvidevati, kaj bodo storili drugi in človek to lahko naredi, ker vidi, kam voznik v drugem avtu gleda in kaj dela ...
Seveda bo najprej faza testiranja, pa zakonodaja in potem bomo navadni potniki ravno tako brez skrbi šli na samovozeče vozilo kot sedaj na avtobus s šoferjem. Ali celo bolj brez skrbi - vsaj jaz.
Škatlo in človeka bo pa umetna inteligenca že ločila med sabo. Bolj se mi postavlja vprašanje pri samovozečih zadevah v naslednjem smislu (samo primer). S kakšno hitrostjo in kolikšno oddaljenostjo voziti mimo gruče otrok na pločniku, ki se v igri prerivajo med sabo. Ali pa kaj narediti, ko zaznamo kolesarja s stranske ceste. Predvideti, da bo brez pogleda na cesto v loku zavil pred vozilo?
... eh, s tisto škatlo sem samo malo karikiral vse to, kar si tudi ti naštel, čeprav tudi sklonjen človek, ki mu je na prehodu za pešce na tla padel telefon in ga pobira, za senzorje ni glih dosti drugačen od kartonske škatle, ki jo je na cesto zanesel veter ... no, sicer pa je firma Krstić itak že zdavnaj www.youtube.com/watc...CIdeRIrVsg imela samovozeče avtobuse ...
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2702357] 14.03.18 18:42 · odgovor na: ivoryuk76 (#2702222)
Odgovori   +    0
[ivoryuk76]
kar tako usput: zanimivo, da še ni samovoznih vlakov (nekje so sicer taki, ki vozijo sami, a je strojevodja vseeno prisoten v kabini
en.wikipedia.org/wik...ay_systems
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2702376] 14.03.18 20:03 · odgovor na: BorutHocevar (#2702357)
Odgovori   +    0
[hocevarb]
> [ivoryuk76]
> kar tako usput: zanimivo, da še ni samovoznih vlakov (nekje so sicer taki, ki vozijo sami, a je strojevodja vseeno prisoten v kabini

en.wikipedia.org/wik...ay_systems
Na železnici so res da že dolgo možni avtomatski načini vožnje (ATO), in vendar so po 51 letih še vedno omejeni samo na določene lokalne proge, metroje, kjer je vse pod striktnim nadzorom. Tudi vlaki na dolgih relacijah bi načeloma lahko vozili brez operaterjev, tudi letala bi lahko vozila brez pilotov, pa vendar se to ne mor uveljavit. Kaj ti pomaga letalo brez pilota, če pa potrebuje stevardese, varnostnika, etc.... Podobno je na železnici, izven metrojev ni 100% kontrole recimo s kameramiin prisotnost posadke je skorajda neizogibna.
jezdec 666 pa verjetno misli daljinsko vodene premikalne lokomotive. To še zdaleč ni ATO, sploh pa ne vozi v tem primeru po progi ampak znotraj zaprtega območja prisanišča, postaje. In kontrolo vrši daljinsko strojevodja ali računalnik na ranžirni postaji. Če bo skočil preko Karavank, si jih lahko ogleda na ranžirni postaji v Brnici blizu Beljaka.

Strani: 1