35 min
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
1 ura
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
2 uri
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
2 uri
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
2 uri
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
2 uri
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
3 ure
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
4 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
4 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
4 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 2
4 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
4 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
5 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
5 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
6 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
6 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
6 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
6 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
7 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

karnel sporočil: 140
V Sloveniji je treba najprej pravilno zastaviti vsebine Nacionalnega programa varstva okolja, pa Strategijo razvoja trajnostne mobilnosti, pa strategijo in energetski koncept razvoja - povsod se opirajo na uvajanje 100% uporabe avtomobilov z električnimi motorji,nove elektrarne (na Savi, na Muri, itd..), pa nobene učinkovite uvedbe prehoda na javna transportna sredstva, še posebej ne razvijamo dovolj železniškega prometa - dokaz zahteve in programi graditve novih cest, ne glede na optimizacijo železniškega omrežja (tretja razvojna os, obvoznica za Škofljico zaradi prometa z Dolenjske, itd.) Potem so pa mesta, kot Ljubljana, Celje, itd. zabasana z avtomobili, česar se ne da več sanirati drugače, kot da se jih zapre. Pa potem? Potem pa na vlake, avtobuse, v mestih pa JPP, kolesa in peš - vendar mora biti temu prilagojen že urbanizem naselij, kot beremo opise razvoja naselij drugje!!!