4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2701405] 09.03.18 15:16 · odgovor na: samos1111 (#2701396)
Odgovori   +    4
[samos1111]
Hec je da par neodvisnih firm že čaka z aftermarket katalizatorji za NOx, za katere so ugotovili da delujejo bolje od serijskih, edino ca 3k€ po wagnu za vgradnjo noče zaenkrat nihče častit.
Vidim da si avto-clovek :-)

Ce bi se silnice planetov malo obrnile (avtomakerji so pac nemske in zapovrh se francoske drzavne firme, prepredene z naciinteresom), in bi denimo padla ordnunga, da ti avti na tehnicnem no-pasaran, in da naj se lastnik zdaj sam s seboj zmeni, ali bo uporabljal katalizator za nekaj tisocakov, ali se bo vozil Vaskrsic - Stroyan style brez tehnicnega in brez zavarovanja... in bi denimo bilo lastnikom namignjeno, da bodo v primeru tozbe proizvajalca le-to dobili in jim bo ta moral povrniti strosek zaresnega katalizatorja...

...

Ali v takem scenariju smem pricakovati, da pa so tudi najvecje avto firme sposobne proizvesti tak aftermarket katalizator in ga zaradi ekonomije obsega bistveno cenej same na auspuh nasraufati?

Ali se tukaj skriva ena strupena tabletka v slogu, da bi avto z realno porabo 6 litrov s takim katalizatorjem dajal samo se kakih 100 kw moci, kar bi mu dokoncno zbilo zazeljenost?

Ker norcem ki kupujejo nove middle market avte za 20K so gotovo trije jurji na voljo, ali pa vsaj dva, pa bodo pac 22K placevali. To ne bi smel biti problem, ce sploh komu resnicno gre za zdravje ljudstva.

Mimigrede, moja 13 letna bencinska mrcina zre olje (ze od rojstva) in temu primerno unicuje svoj izpuh in katalizator - cevi se menja, katalizator pa je "predrag" kot se temu rece, in je pac tak kot je. Najbrz sem ista svinja kot dizelas, ceprav smrdi bistveno manj? Al je bencin cist drugace sestavljen?