52 min
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
1 ura
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem
1 ura
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
1 ura
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
2 uri
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
2 uri
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
2 uri
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 8
3 ure
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
3 ure
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 1
3 ure
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
4 ure
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 2
5 ur
Novartis z visoko rastjo dobička in prihodkov
6 ur
Robert Golob kot izvoznik veselih slovenskih ljudskih plesov 1
6 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
6 ur
24ur: hišne preiskave na Darsu 1
6 ur
Normiranci v grafih: najhitreje raste delež tistih, ki imajo večje prihodke 21
7 ur
Danes v živo: Kako brati bilance v 2024
8 ur
Orange Wine Festival – od ideje o manjši degustaciji do referenčnega evropskega festivala

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

samos1111 sporočil: 182
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2701396] 09.03.18 14:39 · odgovor na: wesko (#2700703)
Odgovori   +    1
[wesko]
Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
"Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."

nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:

"Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen

drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:

906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."

Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.

Dizel bi se lahko vrnil, ampak pogoj za to je zaupanje da ne bodo novih wagnov že čez par let dali na črno listo. Za še nedavno prodajane EURO 6 je dobro znano da jih večina krši limite za nekajkrat in da bi morala dejansko večina bit na črni listi že zdaj, če je res cilj očistit zrak v mestnih središčih, ampak jim je nemško sodišče zaradi "načela sorazmernosti" pogledalo skozi prste. Z aktualnim 6c naj bi se zapovedanim mejnim vrednostim vsaj približali. Za september 2019 je napovedan 6d, ko naj bi se jih novi avti "pa res skoraj držali". Mogoče sledi še kakšna črka abecede do takrat, ko bodo to kontrolirali tudi na tehničnih pregledih, odsotnost nadzora je namreč hud sistemski fail (ni naključje in bi bilo prav da bi za to nekdo odgovarjal). Do takrat bodo prepovedi visele v zraku in vzbujale nezaupanje. Predvsem pa bi od šefa VW pričakovali da končno obljubi resno popravilo EURO 5 in 6 avtov ki so jih izgoljufali.
Hec je da par neodvisnih firm že čaka z aftermarket katalizatorji za NOx, za katere so ugotovili da delujejo bolje od serijskih, edino ca 3k€ po wagnu za vgradnjo noče zaenkrat nihče častit.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2701396

Strani: 1

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2701405] 09.03.18 15:16 · odgovor na: samos1111 (#2701396)
Odgovori   +    4
[samos1111]
Hec je da par neodvisnih firm že čaka z aftermarket katalizatorji za NOx, za katere so ugotovili da delujejo bolje od serijskih, edino ca 3k€ po wagnu za vgradnjo noče zaenkrat nihče častit.
Vidim da si avto-clovek :-)

Ce bi se silnice planetov malo obrnile (avtomakerji so pac nemske in zapovrh se francoske drzavne firme, prepredene z naciinteresom), in bi denimo padla ordnunga, da ti avti na tehnicnem no-pasaran, in da naj se lastnik zdaj sam s seboj zmeni, ali bo uporabljal katalizator za nekaj tisocakov, ali se bo vozil Vaskrsic - Stroyan style brez tehnicnega in brez zavarovanja... in bi denimo bilo lastnikom namignjeno, da bodo v primeru tozbe proizvajalca le-to dobili in jim bo ta moral povrniti strosek zaresnega katalizatorja...

...

Ali v takem scenariju smem pricakovati, da pa so tudi najvecje avto firme sposobne proizvesti tak aftermarket katalizator in ga zaradi ekonomije obsega bistveno cenej same na auspuh nasraufati?

Ali se tukaj skriva ena strupena tabletka v slogu, da bi avto z realno porabo 6 litrov s takim katalizatorjem dajal samo se kakih 100 kw moci, kar bi mu dokoncno zbilo zazeljenost?

Ker norcem ki kupujejo nove middle market avte za 20K so gotovo trije jurji na voljo, ali pa vsaj dva, pa bodo pac 22K placevali. To ne bi smel biti problem, ce sploh komu resnicno gre za zdravje ljudstva.

Mimigrede, moja 13 letna bencinska mrcina zre olje (ze od rojstva) in temu primerno unicuje svoj izpuh in katalizator - cevi se menja, katalizator pa je "predrag" kot se temu rece, in je pac tak kot je. Najbrz sem ista svinja kot dizelas, ceprav smrdi bistveno manj? Al je bencin cist drugace sestavljen?

Strani: 1