5 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
17 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 min
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
2 uri
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 1
2 uri
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
3 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
3 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
3 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
4 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
4 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
4 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
6 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
9 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
9 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
16 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
18 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

samos1111 sporočil: 182
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2701396] 09.03.18 14:39 · odgovor na: wesko (#2700703)
Odgovori   +    1
[wesko]
Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
"Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."

nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:

"Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen

drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:

906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."

Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.

Dizel bi se lahko vrnil, ampak pogoj za to je zaupanje da ne bodo novih wagnov že čez par let dali na črno listo. Za še nedavno prodajane EURO 6 je dobro znano da jih večina krši limite za nekajkrat in da bi morala dejansko večina bit na črni listi že zdaj, če je res cilj očistit zrak v mestnih središčih, ampak jim je nemško sodišče zaradi "načela sorazmernosti" pogledalo skozi prste. Z aktualnim 6c naj bi se zapovedanim mejnim vrednostim vsaj približali. Za september 2019 je napovedan 6d, ko naj bi se jih novi avti "pa res skoraj držali". Mogoče sledi še kakšna črka abecede do takrat, ko bodo to kontrolirali tudi na tehničnih pregledih, odsotnost nadzora je namreč hud sistemski fail (ni naključje in bi bilo prav da bi za to nekdo odgovarjal). Do takrat bodo prepovedi visele v zraku in vzbujale nezaupanje. Predvsem pa bi od šefa VW pričakovali da končno obljubi resno popravilo EURO 5 in 6 avtov ki so jih izgoljufali.
Hec je da par neodvisnih firm že čaka z aftermarket katalizatorji za NOx, za katere so ugotovili da delujejo bolje od serijskih, edino ca 3k€ po wagnu za vgradnjo noče zaenkrat nihče častit.