Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

wesko sporočil: 148
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2700802] 07.03.18 08:49 · odgovor na: 0513ANITO (#2700726)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> [wesko]
> Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
> "Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."
>
> nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:
>
> "Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen
>
> drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:
>
> 906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
> Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
> Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."
>
> Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.

Zanimivo. Torej je EURO 4 diesel "čistejši pri NOx" od EURO 5...in skoraj tako čist kot EURO 6.

PS NIsem šel preverjat zgornje navedbe.
Tako je... ker pri Euro4 gorivo izgoreva pri nižjih temperaturah...posledično so pri Euro5 zaradi tega povečali izkoristek motorja, a na račun ekologije...Euro6 je pa že toliko naprednejši, da so ta učinek minimizirali.