28 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
1 ura
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
1 ura
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
19 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek E-mobilnost: zaradi interesov zlorabljajo logiko

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 06.03.2018 18:24
pa sej kratko do srednje ročna prihodnost je nedvomno električna... ker ima elektro motor pač neprimerno boljše lastnoti od ICE! od mase, izkoristka, šetvila gibljivih delov, "kompliciranosti" izdelave, moči, količine in nadzora navora... problem je le kam shranit energijo, ki jo rabi za delovanje! da doživljajo razcvet je posledica tega, da so "flaške" v katero natočimo elektriko, ki jo potrebujejo, v zadnjih 10-15 letih toliko napredovale, da se da z njimi dejansko nekam priti! dokler so v ta namen služili svinčeni akumulatorji BEV niso imeli nobenega smisla, čeprav so elektromotorji gledfe delovanja bili enako "superiorni" ICE strojem...
problem pri celi stvari pa je, da kljub velikemu napredku pri razvoju baterij, ostaja še cel kup "omejevalnih dejavnikov" tako pri samih baterijah kot tudi pri proizvodnji in (predvsem) distribuciji potrebne energije za njihovo polnenje ob hitrem masovnem prehodu na baterijska električna vozila! in da bi bilo veliko bolje, če bi za električna vozila našli kak drug način hranjenja/proizvajanja elektrike potrebne za njihov pogon...

evo, danes sem bral, da je Porshe naredil BEV crossoverja s "600 konji", katerega Li-ionske baterije naj bi se za doseg 400km napolnile v pičlih 15 minutah... in pri celi stvari niso bistveni ne "zver", ne njeni "konji", temveč napovedana hitrost polnjenja!! s kolko kWh bo za ta doseg potemtakem v 15 min potrebno napolnit baterijo? koliko kW bo morala imet polnilnica, ki bo to dejansko zmogla in kakšen tok bo tekel po žicah polnilca? in kakšno infrastrukturo bo treba naredit do polnilnega mesta s par takšnimi polnilci (ker, sej vemo... v vrstah se stoji samo v južnokorejskem socializmu)!? pa se omrežja, njegove stabinosti o čemer gre beseda zadnjih par strani, nismo niti dotaknili...